دوشنبه 2 مهر 1403

انتقادات از دوناروما و مصدومیت دو بازیکن / مشکلات ایتالیا کم نبود، مضاعف شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقادات از دوناروما و مصدومیت دو بازیکن / مشکلات ایتالیا کم نبود، مضاعف شد!

برای بازی فردا برابر اوکراین، ایتالیا متئو پولیتانو و مانچینی را در اختیار ندارد ضمن اینکه احتمالا هو شدن جانلوئیجی دوناروما در سن‌سیرو نیز وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی 1-1 در خانه مقدونیه شمالی، جالوئیجی دوناروما، دروازه بان پاری سن ژرمن و تیم ملی ایتالیا، بار دیگر مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

او روز شنبه روی گلی که دریافت کرد و باعث شد ایتالیا بازی برده را از دست بدهد، مقصر شماره یک بود. گلی که کار انیس بردی، هافبک ترابزون اسپور، به ثمر رساند بود و دروازه بان مشهور ایتالیایی را غافلگیر کرد.

دوناروما در شبکه های اجتماعی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری از هواداران ایتالیا از اسپالتی خواستند که دروازه بان پاری سن ژرمن را برای بازی فردا مقابل اوکراین از بازی خارج کند و راه را برای گولیلمو ویکاریو، دروازه بان تاتنهام، باز کند. به اینها رابطه بد دوناروما با هواداران میلان را نیز باید اضافه کرد تا احتمال اعتراضات به او در سن سیرو بالا باشد.

مصدومان جدید در اردوی آتزوری

از سوی دیگر، خبر بد دیگر برای لوچانو اسپالتی: متئو پولیتانو، مهاجم ناپولی و جانلوکا مانچینی، مدافع رم، دیدار سرنوشت ساز سه شنبه مقابل اوکراین در سن سیرو را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد. این خبر را فدراسیون فوتبال ایتالیا تایید کرد.

پولیتانو و مانچینی هر دو روز شنبه مقابل مقدونیه شمالی مصدوم شدند. اسپالتی قبلاً فدریکو کیه‌زا (یوونتوس) و لورنزو پلگرینی (رم) را از دست داده بود. هر دو بازیکن دیدار مقابل مقدونیه را از دست دادند. به این ترتیب، سرمربی جدید ایتالیا یکاردو اورسولینی، مهاجم بولونیا، را به اردور فراخواند.

انتقادات از دوناروما و مصدومیت دو بازیکن / مشکلات ایتالیا کم نبود، مضاعف شد! 2
انتقادات از دوناروما و مصدومیت دو بازیکن / مشکلات ایتالیا کم نبود، مضاعف شد! 3