دوشنبه 28 خرداد 1403

انتقاد بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته از تغییر شرکت بیمه تکمیلی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
انتقاد بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته از تغییر شرکت بیمه تکمیلی

بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با اشاره به تغییر شرکت بیمه تکمیلی از شرکت آتیه سازان حافظب به بیمه ملت از تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی انتقاد کردند بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با اشاره به تغییر شرکت بیمه تکمیلی از شرکت آتیه سازان حافظب به بیمه ملت از تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی انتقاد کردند به گزارش عرشه آنلاین، تغییر بیمه‌گذار تکمیلی موجب شده پرداخت صورت‌حساب‌های...

بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با اشاره به تغییر شرکت بیمه تکمیلی از شرکت آتیه سازان حافظب به بیمه ملت از تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی انتقاد کردند

به گزارش عرشه آنلاین، تغییر بیمه‌گذار تکمیلی موجب شده پرداخت صورت‌حساب‌های درمانی بازنشستگان با تاخیر مواجه شود.

در روزهای اخیر علام شد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری به بیمه ملت واگذار شده و دیگر آتیه‌سازان حافظ نیست. در عین حال، روابط عمومی صندوق درباره پیگیری مدارک و اسناد پزشکی قرارداد سال 1402 و 1403 اعلام کرده است:

«مدارک پزشکی سال 1402 که تحویل شرکت کارپردازی آتیه سازان حافظ شده است، پس از ارسال از سوی این شرکت پس از تامین منابع لازم پرداخت خواهد شد. مدارک پزشکی سال 1403 که تحویل شرکت کارپردازی قبلی شده است از سوی آن شرکت به شرکت بیمه ملت ارسال می شود. بیمه ملت پس از محاسبات لازم و لحاظ کردن جدول پوشش های مصوب شده در قرارداد جدید، نسبت به پرداخت هزینه ها در کمترین زمان ممکن اقدام خواهد کرد. بازنشستگان برای تحویل مدارک و اسناد سال 1403 که تاکنون تحویل نداده اند، ضمن نگهداری از مدارک مورد نظر، منتظر اطلاع رسانی‌های بعدی باشند».

بازنشستگان کشوری در تماس با ایلنا از تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی انتقاد کردند. آن‌ها ابراز نگرانی کردند که تسویه حساب با بازنشستگان به طول بینجامد و این در حالیست که حق بیمه تکمیلی هر ماه از حساب بازنشستگان کسر می‌شود.

منبع: ایلنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

انتقاد بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته از تغییر شرکت بیمه تکمیلی 2