چهارشنبه 13 تیر 1403

انتقاد تند: ستاره‌های انگلیس مثل روح‌های سرگردان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقاد تند: ستاره‌های انگلیس مثل روح‌های سرگردان!

گری لینه‌کر، ستاره سابق انگلیس، بار دیگر به شدت از عملکرد این تیم در یورو 2024 انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی اسلواکی به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پر هیجان و جذاب و پس از 120 دقیقه تلاش با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

شاگردان گرت ساوت‌گیت در حالی موفق به کسب این پیروزی شدند که تا لحظات پایانی با یک گل از حریف عقب افتاده بودند و این جود بلینگام بود که توانست با یک ضربه تماشایی دروازه اسلواکی را باز کند و بازی را به وقت اضافه بکشاند و هری کین هم کار را برای تیم ملی کشورش تمام کرد.

لینه‌کر که پیش از این هم انتقادهای تندی را از عملکرد سه شیرها در یورو 2024 مطرح کرده بود، پس از این بازی در پادکستش به نام The Rest Is Football گفت:«فقط کافی است که به کیفیت بازیکنانی که در حال حاضر در تیم ملی انگلیس حضور دارند نگاه کنید. شما باید بتوانید بازی خوبی از آنها بگیرید.

به این تیم نگاه می‌کنم و بازیکنانی را می‌بینم که مانند ارواح سرگردان هستند. فکر نمی‌کنم که آنها واقعاً بدانند که قرار است چه کاری در زمین انجام دهند یا چه نقشی دارند یا این تیم چطور باید بازی کند. آنها در حال بازی به سبکی هستند که برای بیشترشان غریبه است چون اکثرشان عادت به سبک بازی با پویایی و پرس بالا و ارسال پاس‌های کوتاه در باشگاه‌شان دارند. آنها در تمام طول بازی تلاش‌شان را در زمین می‌کنند اما کمی سرگشته به نظر می‌رسند.»

انتقاد تند: ستاره‌های انگلیس مثل روح‌های سرگردان! 2