جمعه 13 مهر 1403

انتقاد لوییس سوارز از مارسلو بیلسا

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
انتقاد لوییس سوارز از مارسلو بیلسا

مهاجم سرشناس اروگوئه‌ای می‌گوید بیلسا آن‌قدر خشک است که جو تیم ملی این کشور را خراب کرده.

لوییس سوارز، اسطوره فوتبال اروگوئه که اخیرا از تیم ملی خداحافظی کرده، حقایقی ناخوشایند از شیوه کاری مارسلو بیلسا در تیم ملی اروگوئه را افشا کرده است.

به گزارش دیلی میل، لوییس سوارز، مهاجم 37 ساله اینتر میامی یک ماه پس از خداحافظی‌اش از تیم ملی اروگوئه به‌تندی از مارسلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی کشورش انتقاد کرده است. سوارز در برنامه تلویزیونی "De futbol se habla asi" گفت:

فرهنگی که بیلسا در تیم ملی اروگوئه تعیین کرده، خوشایند نیست. در کمپ تیم ملی، سایر کارکنان اجازه ندارند با ما احوال‌پرسی کنند و غذا بخورند. دیدن تعامل‌های انسانی کم در کمپ تیم ملی، قلبم را می‌شکند. این شرایط باعث شده آشفتگی‌هایی در جو تیم ملی به وجود بیاید. در کوپا آمریکا، شرایطی به‌وجود آمد که آزارم می‌داد اما من برای به‌هم نخوردن جو، چیزی نگفتم. خیلی از بازیکنان جلسه‌ای برگزار کردند تا سرمربی تیم به ما حداقل یک صبح به‌خیر بگوید اما او به ما حتی سلام هم نمی‌کرد.

سوارز در انتقاد از رویکرد خشک سرمربی پیشین لیدزیونایتد گفت:

بیلسا در نشست خبری حرف‌های قشنگی می‌زند اما وقتی در نیویورک بودیم، از ما خواست برای سلام و احوال‌پرسی با هواداران توقف نکنیم. من به او گفتم هر کاری کنی، با هواداران گرم می‌گیریم. بعد از آن، گفت‌وگویی پنج دقیقه‌ای به‌عنوان رهبر تیم با بیلسا داشتم اما او در پایان فقط گفت متشکرم. از مردم اروگوئه می‌خواهم اگر فردا روزی مشکلی پیش آمد، تقصیر را به گردن بازیکنان نیندازند. بیلسا حتی در تمرین هم تیم را دو پاره کرده و جو سمی در تیم ملی وجود دارد.

از میان اخبار

اتفاق جالب برای ستاره مراکشی پرسپولیس در ایران

گزینه هدایت پرسپولیس، سرمربی استقلال می‌شود؟

حرف‌های قشنگ سیمونه اینزاگی درباره مهدی طارمی

جانشین موقت نکونام ایرانی شد؛ جانشین اصلی خارجی