جمعه 28 اردیبهشت 1403

انجام 600 مورد تست کرونا در رضوانشهر

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
انجام 600 مورد تست کرونا در رضوانشهر

رضوانشهر - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 600 مورد تست کرونا در سطح این شهرستان انجام شده است.

دکتر فردین حق پرست در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تعداد 3 مرکز در سطح این شهرستان واقع در مراکز درمانی رضوانشهر، پره سر و بیمارستان شهدا و بصورت رایگان، با معرفی پزشک مربوطه برای انجام تست از بیماران فعال می باشد.

وی بیان کرد: برای انجام این تست، لازم نیست که همه مردم به این مراکز مراجعه کنند و تنها خواسته ما از مردم عزیز رعایت دستورالعمل ها و کاهش رفت و آمد در سطح شهر و مراکز شلوغ می باشد.

ایشان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 600 مورد تست کرونا از مردم این شهرستان بعمل آمده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر با اشاره به همکاری خوب مردم در مرحله اول طرح مقابله با ویروس کرونا گفت: بیش از 98 درصد از جمعیت این شهرستان در طرح ملی غربالگری کرونا پایش شدند و با موفقیت به اتمام رسید.

وی بیان کرد: هم اکنون تمامی مراکز و فروشگاه های بزرگ و شلوغ سطح شهر را تحت مراقبت داریم و و تست کرونا نیز بصورت مرتب انجام می شود که 2 روز پس از انجام آزمایشات مربوطه، نتایج آن اعلام می شود.

دکتر حق پرست گفت: هم اکنون پروتکل‌های بهداشتی در ادارت رعایت می‌شود و رعایت پوشش ماسک نیز در بین مردم بیش از 80 درصد است و همچنان این خطر بزرگ سلامت ما را هدف گرفته است و باید مراقب باشیم.

وی بیان کرد: از همه امکانات موجود و بستر های لازم برای امر آموزش و انتقال پیام های بهداشتی استفاده خواهیم کرد و برای سلامت مردم و شهروندان عزیز از هیچ تلاشی فرو گزار نمی کنیم.

شهرستان رضوانشهر و پره سر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*