جمعه 10 فروردین 1403

اندروید

اندروید

وب‌گاه عرشه آنلاین

واتس‌اپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها که روزانه میلیاردها پیام توسط آن ارسال می‌شود، قابلیت‌ها و ترفندهایی را در خود جای داده که تمام کاربران از وجود و کاربرد آن‌ها اطلاع ندارند. واتس‌اپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها که روزانه میلیاردها پیام توسط آن ارسال می‌شود، قابلیت‌ها و ترفندهایی را در خود جای داده که تمام کاربران از وجود و کاربرد آن‌ها اطلاع ندارند. به گزارش...

وب‌گاه خبر آنلاین

خودرو Kia K4 2025 در تیپ‌های متنوع، طراحی شیک و موتور توانمند برای جایگزینی با سراتو رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اندروید 15 که به زودی برای گوشی‌های مختلف عرضه خواهد شد، دارای یک ایراد مهم و اساسی است. اندروید 15 که به زودی برای گوشی‌های مختلف عرضه خواهد شد، دارای یک ایراد مهم و اساسی است. به گزارش جی اس ام آرنا، با نصب سیستم عامل اندروید 15، نصب اپلیکیشن‌های قدیمی بر روی گوشی شما غیرممکن خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: تلگرام می‌گوید ماهانه بیش‌از 150 پیامک کد یک‌بار‌مصرف توسط یک شماره‌تلفن ارسال می‌شود و هزینه‌ی آن‌ها برعهده‌ی صاحب شماره‌تلفن است.

وب‌گاه الف

تلگرام می‌گوید ماهانه بیش‌از 150 پیامک کد یک‌بار‌مصرف توسط یک شماره‌تلفن ارسال می‌شود و هزینه‌ی آن‌ها برعهده‌ی صاحب شماره‌تلفن است.

وب‌گاه گسترش

نرم افزار ویرایش عکس برای گوشی اندروید ابزاری است که امکان ویرایش و بهبود عکس ها را فراهم می کند. این نرم افزار ها امکانات متنوعی از جمله تغییر رنگ ها، اضافه کردن فیلترها، تنظیم کیفیت و رزولوشن عکس، و حتی افزودن افکت های ویژه را برای کاربران فراهم می کنند. از این راه می توانید عکس های خود را بهبود دهید و زیباتر کنید. در این پست به 3 ابزار مهم ادیت عکس در اندروید آشنا می شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا با هدف افزایش رقابت برای آیفون و حمایت از شرکت‌های کوچکتر که اپلیکیشن‌هایشان با این دستگاه محبوب کار می‌کنند، علیه اپل شکایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا با هدف افزایش رقابت برای آیفون و حمایت از شرکت‌های کوچکتر که اپلیکیشن‌هایشان با این دستگاه محبوب کار می‌کنند، علیه اپل شکایت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه گوگل برای بهبود سیستم عامل همراهش در چه نقطه‌ای متوقف می‌شود؟ برنامه گوگل برای بهبود سیستم عامل همراهش در چه نقطه‌ای متوقف می‌شود؟ اندروید 15 قرار نیست قابلیت های انقلابی و تغییرات بنیادی چندانی داشته باشد. با این وجود برخی بهبودهای این سیستم عامل می‌توانند تجربه کار با آن را به‌طور چشمگیری ارتقا دهند. بسیاری از ما ماه‌هایی طولانی در هر سال را در انتظار رونمایی از نسخه جدید سیستم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آموزش صرافی بینگ ایکس به صورت کامل و اجمالی همراه با مراحل ترید در این صرافی در سال 2024 برای شما کاربران ارائه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس تصاویر ارسالی، شاهین پلاس، سدان جدید سایپا مراحل تست های نهایی را پشت سر می گذارد و به زودی این خودرو را در بازار خواهیم دید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌استفاده از قاب گوشی مناسب، به روز رسانی و حذف برنامه‌ها و تمیز نگه‌داشتن صفحه نمایش برخی از روش‌هایی است که می‌تواند در افزایش طول عمر تلفن همراه موثر باشد. استفاده از قاب گوشی مناسب، به روز رسانی و حذف برنامه‌ها و تمیز نگه‌داشتن صفحه نمایش برخی از روش‌هایی است که می‌تواند در افزایش طول عمر تلفن همراه موثر باشد. ارتقای هر ساله گوشی به جدیدترین و بهترین مدل هوشمند عالی به نظر می‌رسد،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 15 با پشتیبانی از پیام‌های ماهواره‌ای منتشر شد. پیش نمایش اندروید 15 ارائه شد دومین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 15 با پشتیبانی از پیام‌های ماهواره‌ای منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوگل یک سیستم هوش مصنوعی توسعه داده است که می‌تواند به دقت وقوع سیل را از حداکثر 7 روز جلوتر پیش‌بینی کند. گوگل در خبری اعلام کرد که با استفاده از هوش مصنوعی توانسته است با موفقیت طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل را در برخی موارد حتی از هفت روز جلوتر پیش‌بینی کند. سیلاب‌ها یکی از رایج‌ترین بلایای طبیعی در دنیا هستند، بنابراین وجود یک سیستم هشدار برای آن‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد. پیش‌بینی...

وب‌گاه گسترش

برنامه زمانبندی اتصال مستقیم گوشی‌های تلفن همراه به شبکه‌ی ماهواره‌ای استارلینک توسط اسپیس ایکس در گزارشی در وب‌سایت خود رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گوشی ریلمی 12 ایکس - Realme 12X با مشخصات فنی جذابی مثل دوربین 50 مگاپیکسلی، اندروید 14، نمایشگر 120 هرتزی و قیمت استثنایی رونمایی شد.