جمعه 30 شهریور 1403

انریکه را می‌خواهید با والدس تماس بگیرید / راز ناگفته انریکه: پی‌اس‌جی را یک روان‌شناس می‌گرداند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انریکه را می‌خواهید با والدس تماس بگیرید / راز ناگفته انریکه: پی‌اس‌جی را یک روان‌شناس می‌گرداند!

خواکین والدس، روان‌شناسی است که چه در بارسا، چه در تیم ملی اسپانیا و چه در پی‌اس‌جی همیشه دست راست لوئیس انریکه بوده و حالا به نفر دوم کادر فنی پاری سن ژرمن شده است.

به گزارش "ورزش سه"، خواکین والدس روان‌شناسی است که این روزها برای اولین بار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. روزنامه لوپاریزین از او با این صفت‌ها یاد می‌کند: دوست، محرم راز، دست راست و سایه لوئیس انریکه.

لوئیس انریکه از سال 2008 که به دنیای مربی‌گری وارد شده همیشه خواکین والدس را کنار خود داشته است. چه زمانی او در بارسا ب مربی‌گری را مشق می‌کرد، چه در رم، سلتاویگو، بارسا، تیم ملی اسپانیا و حالا پاری سن ژرمن.

خواکین والدس که روان‌شناس ورزشی است در جریان جام جهانی 2022 قطر که به همراه لوئیس انریکه در این کشور حضور داشت در یکی از معدود مصاحبه‌هایش گفت نقش او در تیمهای انریکه فراتر از عضو کادر پزشکی یا کادر فنی است.

لو پاریزین در گزارش خود می‌گوید ربطه انریکه و والدس فراتر از رابطه‌ای حرفه‌ای است تا جایی که در سال 2019 زمانی که دختر لوئیس انریکه از دنیا رفت و او را عزادار کرد والدس تنها کسی بود که بر بالین دختر بیمار انریکه حضور داشت تا لوئیس را دلداری بدهد.

انریکه را می‌خواهید با والدس تماس بگیرید / راز ناگفته انریکه: پی‌اس‌جی را یک روان‌شناس می‌گرداند! 2