سه‌شنبه 3 مهر 1403

انریکه رودروایسی ندارد: تا من هستم بازی نمی‌کنی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انریکه رودروایسی ندارد: تا من هستم بازی نمی‌کنی!

روزنامه فرانسوی لوپاریزین می‌گوید لوئیس انریکه به مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پی‌اس‌جی، گفته تا زمانی که او سرمربی تیم باشد هرگز پایش به توپ نخواهد خورد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه به نظر می‌رسد انتقال مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن، به العربی قطر قطعی شده است یک روزنامه فرانسوی فاش کرد علت این جدایی در واقع لوئیس انریکه بوده است.

جدایی وراتی به این علت تعجب‌برانگیز است که او چند ماه پیش قراردادش را با باشگاه پاریسی تمدید کرده بود. در اوایل تابستان صحبتهایی درباره پیشنهادهای عربستان به او مطرح شد و از الهلال به عنوان یکی از مهم‌ترین پیشنهادها نام برده می‌شد.

اما در نهایت این شایعات کم‌رنگ شد تا مشخص شود وراتی قرار نیست در الهلال به هم‌تیمی سابقش نیمار ملحق شود. گزارش‌های دیروز و امروز نشان می‌دهد باشگاه العربی قطر برنای به خدمت گرفتن وراتی با قراردادی 50 میلیون یورویی با پی‌اس‌جی به توافق رسیده است.

روزنامه لوپاریزین امروز ادعا کرد آنچه باعث شد وراتی به این نتیجه برسد که باید هر طور شده پی‌اس‌جی را ترک کند صحبتهایی است که او با سرمربی جدید این تیم لوئیس انریکه داشت.

در گزارش روزنامه فرانسوی ادعا شد که لوئیس انریکه، وراتی را به دفتر کارش احضار کرده و به صراحت به او گفته است:" تا زمانی که من در پی‌اس‌جی هستم تو هرگز در تیم من بازی نخواهی کرد".

وراتی در شروع فصل جدید در هیچیک از بازی‌هایی که پی‌اس‌جی در لیگ یک انجام داده حتی به فهرست بازیکنان تیم راه نیافت و این در حالی است که پاری سن ژرمن در تور پیش‌فصل ژاپن او را با خود به این کشور برده بود.

انریکه رودروایسی ندارد: تا من هستم بازی نمی‌کنی! 2
انریکه رودروایسی ندارد: تا من هستم بازی نمی‌کنی! 3