دوشنبه 28 خرداد 1403

انصاری اینبار پاس گل داد / رد پای یک ستاره در همه بردهای فولاد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انصاری اینبار پاس گل داد / رد پای یک ستاره در همه بردهای فولاد!

کاپیتان فولاد بار دیگر تاثیر بسزایی در کسب موفقیت تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر بردی ارزشمند مقابل ذوب‌آهن با نتیجه یک بر صفر به دست آورد تا با کسب سه امتیاز جایگاهش را در جدول بهبود ببخشد و برای بقا بسیار امیدوار شود.

تک گل این بازی را موسی کولی‌بالی مدافع آفریقایی فولادی‌ها به ثمر رساند؛ او روی ارسال دقیق ساسان انصاری از نقطه کرنر با ضربه سر گلزنی کرد و نکته قابل توجه تاثیرگذاری دوباره کاپیتان قرمزپوشان روی برد تیمش بود.

انصاری که در این فصل تاثیرگذارترین بازیکن فولاد خوزستان به شمار می‌رود، در بازی با ذوب‌آهن هم یکبار دیگر رد پایش در برد دیده شد. این مهاجم باتجربه که در این فصل 4 گل برای فولاد به ثمر رسانده، 5 بار هم برای هم‌تیمی‌هایش پاس گل ارسال کرده است. جالب اینکه 3 گل از 4 گل زده انصاری هم سه امتیازی بوده و با بررسی بردهای فولاد، رد پای او را در همه این موفقیت‌ها می‌توان دید.

کاپیتان فولادی‌ها که محبوبیت زیادی نزد طرفداران این تیم دارد، به عنوان یک بازیکن باتجربه نقش زیادی در اتحاد و یکدلی تیمش داشت و حالا در دو بازی پایانی نیز با انگیزه زیاد کارش را دنبال خواهد کرد تا بقای فولاد در لیگ برتر قطعی شود.

انصاری اینبار پاس گل داد / رد پای یک ستاره در همه بردهای فولاد! 2