جمعه 1 تیر 1403

حسرت استقلالی‌ها از درخشش ستاره عراقی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حسرت استقلالی‌ها از درخشش ستاره عراقی!

درخشش دوباره منتظر محمد منجر به حسرت هواداران استقلال بابت از دست دادن این ستاره عراقی شد.

به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد، بازیکن جوان و با استعداد عراقی، در بازی امشب برابر آلومینیوم اراک در نیمه نهایی جام حذفی، درخششی خیره‌کننده داشت. او توانست تک گل تیمش را وارد دروازه حریف کند هر چند که در ادامه گل او تساوی ایرالکو پاسخ داده شد.

زمانی که بازی پس از تساوی در پایان 120 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد، منتظر محمد با ضربه چیپ دیدنی پنالتی چهارم مس را وارد دروازه احمد گوهری کرد و زمینه‌ساز پیروزی تیمش و صعود به فینال جام حذفی شد. این عملکرد درخشان، نقش او را به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان مس رفسنجان در این مسابقات تثبیت کرد.

منتظر محمد به اجبار و با تصمیم جواد نکونام، سرمربی استقلال، به صورت قرضی از آبی‌ها به مس رفسنجان پیوست. این انتقال اجباری شاید در ابتدا برای هواداران استقلال و حتی خود بازیکن ناامیدکننده به نظر می‌رسید، اما حضور منتظر محمد در مس رفسنجان فرصتی برای او فراهم کرد تا توانایی‌های خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. او نه تنها در بازی‌های لیگ بلکه در جام حذفی نیز به یکی از مهره‌های ارزشمند تیم تبدیل شد و توانست گل‌های مهمی به ثمر برساند، از جمله گل پیروزی‌بخش برابر استقلال.

قطعا هواداران استقلال بابت از دست دادن چنین بازیکن با استعدادی حسرت می‌خورند و منتظر بازگشت او در فصل بعد هستند. منتظر محمد نشان داده که توانایی‌های بسیاری دارد و می‌تواند در آینده نقش مهمی در ترکیب آبی پوشان ایفا کند. بازگشت او به استقلال می‌تواند نقطه عطفی در مسیر پیشرفت این بازیکن جوان و موفقیت‌های آینده تیم باشد.

حسرت استقلالی‌ها از درخشش ستاره عراقی! 2