شنبه 7 مهر 1403

انوشیروانی باز هم وعده آینده را داد!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
انوشیروانی باز هم وعده آینده را داد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در حالی به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد که ملی‌پوشان ایران در دو بخش دختران و پسران اعزام شدند و نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند. تیم پسران ایران با 2 نقره و 2 برنز و کسب 262.4 امتیاز در رده یازدهم ایستاد و تیم دختران کشورمان نیز بدون مدال و با کسب 233.5 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت. چهار مدال ایران در این...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در حالی به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد که ملی‌پوشان ایران در دو بخش دختران و پسران اعزام شدند و نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند.

تیم پسران ایران با 2 نقره و 2 برنز و کسب 262.4 امتیاز در رده یازدهم ایستاد و تیم دختران کشورمان نیز بدون مدال و با کسب 233.5 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

چهار مدال ایران در این مسابقات توسط علیرضا عباسپور (2 نقره و یک برنز) در دسته 89 کیلوگرم و حسن عمادی (یک برنز) در دسته 109 کیلوگرم بدست آمد.

این مدال‌آوری‌ها در حالی بود که ایران در دوره قبلی که سال 2023 به میزبانی مکزیک برگزار شد، 15 مدال رنگارنگ شامل 5 طلا، 9 نقره و یک برنز کسب کرد در مجموع دو بخش دختران و پسران در رده چهارم ایستاد، آن هم در حالی که تیم پسران ایران با 668 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

نگاهی حتی کوتاه به این موارد نشان می‌دهد که تیم جوانان ایران با اُفت فاحشی نسبت به یک سال قبل مواجه شده و شاید همین مسئله، بر روی رده‌های پایه نیز موثر باشد.

در نهایت نیز موضوع فاطمه کشاورز و خروج او از هتل بدون اطلاع مسئولان تیم ایران به میان آمد. پس از گذشت سه، چهار روز از این اتفاق، هنوز خبری از این ورزشکار نیست و با توجه به سابقه چنین اتفاقاتی در سال‌های قبل، بعید به نظر می‌رسد که این ورزشکار بازگردد.

اکنون سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری بازهم وعده درخشش در آینده را داده است، وعده‌های تکراری که در المپیک و بازی‌های آسیایی هم داده شد.

باید دید تکیلف وزنه برداری ایران که سال‌های نه چندان دور پرچم دار بود چه می‌شود و آیا تغییراتی در مدیریتی که فقط وعده می‌دهند و با جمله تکراری ویرانه‌ای را تحویل گرفتیم خودشان را گول می‌زنند، خواهیم داشت یا خیر.

انتهای پیام /