شنبه 31 شهریور 1403

انگلیسی‌ها خواب قهرمانی می‌بینند / برنامه خاص انگلیس: بیست و چند نفر با موی صورتی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انگلیسی‌ها خواب قهرمانی می‌بینند / برنامه خاص انگلیس: بیست و چند نفر با موی صورتی!

چند نفر از ستاره‌های انگلیس وعده دادند امشب در صورت قهرمانی برای هواداران‌شان سورپرایزهایی ویژه خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، از آخرین باری که تیم ملی انگلیس به یک جام رسیده 58 سال می‌گذرد. آنها سه سال پیش در فینال یورو حضور داشتند و خودشان را در یک قدمی جام می‌دیدند ولی به ایتالیا باختند تا حسرت ادامه داشته باشد.

انگلیس بار دیگر در یک قدمی جام حضور دارد و امشب در صورت پیروزی بر اسپانیا می‌تواند به این حسرت شش دهه‌ای پایان دهد. اما کار بسیار دشوار است. آنها با اسپانیایی بسیار قدرتمند و شاداب روبرو هستند و روی کاغذ اینطور به نظر می‌رسد که دست انگلیس باز هم از جام کوتاه خواهد ماند.

با اینحال امیدواری در اردوی تیم ملی انگلیس موج می‌زند. انگلیسی‌ها حتی کمپین رسانه‌ای جالبی را کلید زدند و چند نفر از ستاره‌های سه‌شیرها به هواداران وعده دادند در صورت قهرمانی دست به کارهای عجیب خواهند زد.

فیل فودن به تاک‌اسپورت گفت خودش و بسیاری از هم‌تیمی‌هایش بعد از قهرمانی موهایشان را با اسپری به رنگهای عجیب و غریب در می‌آورند. او گفت: "من سال 2021 موهایم را بلوند کردم و این بار هم با بچه‌ها صحبت کردم که همگی این کار را بکنیم. ولی راضی کردن‌شان سخت بود هر چند خیلی‌ها قبول کردند. قرار است با اسپری موهایمان را عجیب و غریب رنگ کنیم و عکس تیمی بگیریم. به نظرم خیلی جالب می‌شود".

ایوان تونی هم قول داد که قهرمانی را با یک خالکوبی ویژه ماندگار می‌کند. او گفت:"هنوز نمی‌دانم چه طرحی ولی حتما یک خالکوبی عجیب خواهم زد. بگذارید پیش خودم بماند تا وقتی که همه ببینند".

کایل واکر هم قول داد که دست به کار عجیبی خواهد زد ولی توضیح بیشتری نداد. ستاره سیتی و سه‌شیرها گفت: "تصمیم خودم را گرفته‌ام و یک کار جالب خواهم کرد. ولی حالا که اصرار دارید بدانید تصمیمم چیست از خود شما می‌پرسم. شما در تاک‌اسپورت هر چه بگویید همان کار را خواهم کرد. هیچ مرزی هم ندارید، هر چیز عجیب و غریبی که خواستید به من بگویید".

انگلیسی‌ها خواب قهرمانی می‌بینند / برنامه خاص انگلیس: بیست و چند نفر با موی صورتی! 2
انگلیسی‌ها خواب قهرمانی می‌بینند / برنامه خاص انگلیس: بیست و چند نفر با موی صورتی! 3