شنبه 5 آبان 1403

انگیزه انتقام رئال سوپر کلاسیکو را جذاب می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انگیزه انتقام رئال سوپر کلاسیکو را جذاب می‌کند

رئال مادرید با انگیزه جبران نتیجه شکست در فینال سوپرجام سال گذشته امشب به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، "انتقام و دیگر هیچ" مهم‌ترین عنوان فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا است که امشب در ورزشگاه اول پارک عربستان سعودی برگزار می‌شود.

بارسلونا پس از پیروزی 2-0 مقابل اوساسونا به فینال سوپرجام اسپانیا راه یافت و رئال مادرید هم 5-3 اتلتیکومادرید را شکست داد.

به غیر از رقابت دیرینه بین دو باشگاه، رئال مادرید و بارسلونا با روحیه انتقام جویی وارد مسابقه امشب می‌شوند.

انگیزه انتقام

رئال مادرید قصد دارد انتقام از دست دادن قهرمانی سوپرجام سال گذشته با شکست مقابل بارسلونا را بگیرد. بارسلونا فصل گذشته پس از پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید در عربستان سعودی، قهرمان سوپرجام شد.

این باخت رئال را به نوعی وارد بحران کرد و پس از آن شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی کارلو آنچلوتی از این باشگاه مطرح شد.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی شنبه در مورد ایده انتقام از بارسلونا گفت:"رئال مادرید برای انتقام بازی نمی‌کند. به خاطر آرمان‌های این باشگاه با تمام توان بازی خواهیم کرد و به حریفی که سال گذشته ما را شکست داد، احترام می‌گذاریم.

نیش بلینگام

آخرین دیدار ال‌کلاسیکو بین رئال و بارسا، در هفته یازدهم لالیگا، به میزبانی بارسلونا در ماه اکتبر برگزار شد.

در آن بازی، ابتدا بارسا با گل دقیقه ششم ایلکای گوندوگان پیش افتاد و در نیمه دوم رئال با گل دقیقه 68 بازی جود بلینگام بازی را به تساوی کشاند. بلینگام قبل از پایان بازی یک گل دیگر برای رئال به ثمر رساند و 3 امتیاز ارزشمند را برای تیمش به ارمغان آورد.

جود بلینگام به اولین بازیکن رئال مادرید تبدیل شد که در اولین کلاسیکوی خود دو گل به ثمر رسانده است. وقتی از ژاوی در مورد امکان مهار بلینگام در بازی امشب سوال شد، او گفت:"تمرکز ما روی یک بازیکن نخواهد بود. همه بازیکنان رئال فوق العاده هستند و همیشه همین‌طور بوده است. من متوجه نفوذ بلینگام در زمین هستم چون این ویژگی است که او را متمایز کرده است."

انگیزه انتقام رئال سوپر کلاسیکو را جذاب می‌کند 2