یک‌شنبه 17 تیر 1403

انگیزه ستاره انگلیس: باید ثابت کنم بهترین بازیکنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انگیزه ستاره انگلیس: باید ثابت کنم بهترین بازیکنم!

فیل فودن، ستاره تیم ملی انگلیس، می‌گوید باید نشان دهد که بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در حالی باید روز شنبه در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی سوئیس به میدان برود که انتقادهای بسیاری از عملکرد بازیکنان این تیم و خصوصا فیل فودن در طول چند هفته گذشته مطرح شده است.

بسیاری این بازیکن را یکی از با استعدادترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال انگلیس و نسل جدید تیم ملی این کشور می‌دانند و معتقد هستند که می‌تواند در هنگام تصاحب توپ می‌تواند عملکردی درخشان و جادویی را به نمایش بگذارد که همه را مسحور خودش کند اما نتوانسته است این روند را در یورو 2024 هم تکرار کند.

او در آستانه این بازی حساس به خبرنگاران گفت:«من کمی ناامید و مایوس هستم و دوست ندارم در این باره دروغ بگویم. می‌خواهم تلاش کنم و گل بزنم. می‌خواهم تلاش کنم و کارهای بهتری برای انگلیس نشان دهم و گاهی این اتفاق رخ نمی‌دهد اما در نهایت باید روحیه و ذهنیت مثبتم را حفظ کنم.

من بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس نشدم که به اردوی تیم ملی کشورم بیایم و نتوانم آن را نشان دهم. احساس می‌کنم هر بازی یک گام رو به جلو برمی‌دارم و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی برای این تیم داشته باشم و این همیشه تنها هدفی بوده است که داشته‌ام و به دنبال آن هستم که بتوانم آن را به همه ثابت کنم.»

انگیزه ستاره انگلیس: باید ثابت کنم بهترین بازیکنم! 2