چهارشنبه 18 مهر 1403

اهدا 475 تبلت به دانش آموزان کم برخوردار کاشمر / آسیب های اجتماعی و روانی دانش آموزان را تهدید می کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اهدا 475 تبلت به دانش آموزان کم برخوردار کاشمر / آسیب های اجتماعی و روانی دانش آموزان را تهدید می کند

طاهریان با بیان اینکه در سال جاری 475 تبلت به دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند اهدا شد تا مشکلی در بحث دسترسی به شبکه شاد نداشته باشند، گفت: آسیب های اجتماعی و روانی بزرگترین چالشی است که دانش آموزان را تهدید می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مکان تالار فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: بالغ بر 33 هزار دانش آموز در کاشمر وجود دارد که آموزش و پرورش به طور مستقیم و غیر مستقیم در جریان مشکلات آنها قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 475 تبلت به دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند اهدا شد تا مشکلی در بحث دسترسی به شبکه شاد نداشته باشند، خاطرنشان کرد: برنامه های زیادی توسط آموزش و پرورش شهرستان برای همسو کردن دانش آموزان با فضای مجازی و پیشرفت تحصیلی آنها در سطح شهرستان اجرا شد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با تاکید بر اینکه آسیب های اجتماعی و روانی بزرگترین چالشی است که دانش آموزان را تهدید می کند، تصریح کرد: آسیب های اجتماعی در حال حاضر به دلیل دور بودن دانش آموزان از محیط آموزشی و ورزشی بیشتر احساس می شود و در همین خصوص سال گذشته طرح های متفاوتی برای جلوگیری از این آسیب ها اجرا شد.

وی با بیان اینکه نشست های متفاوتی با نهادهای مختلف شهرستان به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان برگزار شد و برای مشاوران مدارس نیروهایی تحت عنوان یاریگر به مدارس اعزام شدند، اذعان کرد: دوره های ضمن خدمت برای مشاورین و یاریگران مدارس به منظور آشنایی با آسیب های اجتماعی برگزار شد.

طاهریان با اشاره به توقف عملیات ساخت دارالقرآن واقع در کانون فرهنگی تربیتی لقمان کاشمر، عنوان کرد: برخی از زیرساخت های دارالقرآن انجام شده و بر اساس صحبت های خیر پروژه، بزودی عملیات احدا از سر گرفته خواهد شد و اعتباراتی هم برای آن پیش بینی شده که وقتی تعهد خیر تمام شود ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص نحوه بازگشایی مدارس در ابتدای مهرماه، تشریح کرد: خبر قطعی از بازگشایی کامل مدارس در ابتدای مهر نرسیده ولی قطعا بر اساس شرایط کرونایی حاکم بر شهر و کشور، تمام مدارس در اول مهر حضوری نخواهند بود.

انتهای پیام /