پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اهواز

اهواز

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ یک به دلیلی عجیب برگزار نشد.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان محمدرضا مهاجری که هفته گذشته مقابل سایپا امتیاز نگرفتند، برد شیرینی برابر دریا کاسپین به دست آوردند تا به لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که قرار بود استقلال آبی پوش ملاثانی از ساعت 18 و 15 دقیقه امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دست یک کشور در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای فجرسپاسی باشد، باشگاه استقلال خوزستان به عنوان مالک ورزشگاه غدیر اهواز به دو تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ یک به دلیلی عجیب برگزار نشد.

وب‌گاه ورزش سه

بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به دلیل عدم همکاری با تیم میزبان لغو شد!

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها از آغاز عملیات حج عمره و اعزام زائران خانه خدا از 11 فرودگاه کشور به سرزمین وحی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

منصور رشیدی: تقابل با همه تیم‌ها سخت است. حتی همین فولاد که در اهواز شکست خورد. استقلال باید تاکتیکی که مقابل شمس آذر داشت را کلا فراموش کند. باید 90 دقیقه بجنگند تا امتیاز بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت که در عملیات انتقال زائران حج عمره که از روز سوم اردیبهشت ماه 1403 آغاز می‌شود و به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت، روزانه 500 زائر به سرزمین وحی عزیمت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: در سال گذشته موفق به برگزاری 7 طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر شده‌ایم و برای سال جاری نیز این برنامه‌ها را پیش رو خواهیم داشت.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان فولاد خوزستان جمعه شب تلخ و عجیبی را در ورزشگاه مدرن اهواز سپری کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی سقف پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به سازندگانی که از فناوری نوین استفاده کنند در کلان شهر‌ها به یک میلیارد تومان رسیده و تاکنون 450 هزار نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تاکید کرد: متاسفانه شاهدیم برخی مدیران سه روز در ماه هم در محل خدمت خود نیستند و باید مدیران پروازی حذف شوند.

وب‌گاه ورزش سه

شهاب گردان در مصاف با مس رفسنجان چهارمین حضور خود را در چارچوب دروازه فولاد خوزستان تجربه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید فردین تقی‌زاده، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در خصوص اقدامات انجام شده این اداره کل در سال 1402 گفت: این اداره کل در سال گذشته موفق به برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دختر و پسر دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور 652 دانشجو دختر و 803 دانشجو پسر شده است. تقی زاده با بیان اینکه این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعدوبرق تا اواخر هفته جاری در کشور و کاهش دما در نوار شمالی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا همدان با کمینه 4 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 33 و 36 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.