یک‌شنبه 15 مهر 1403

اوج فشار روی سرمربی آلمانی؛/ حمله به کلینزمن: کره با تو بدون برنامه بازی می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اوج فشار روی سرمربی آلمانی؛/ حمله به کلینزمن: کره با تو بدون برنامه بازی می‌کند

فشارها روی یورگن کلینزمن در کره جنوبی به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش "ورزش سه "، از آنجا که یورگن کلینزمن از زمان قبول هدایت کره جنوبی نتوانسته در هیچ دیداری با این تیم به پیروزی دست پیدا کند کارشناسان فوتبال در این کشور معتقد هستند که این سرمربی آلمانی بدون برنامه فوتبال بازی می‌کند و تیم او پلن خاصی ندارد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در ورزشگاه کاردیف سیتی با تساوی بدون گل مقابل ولز متوقف شد. کلینزمن پیش از این در چهار بازی به عنوان سرمربی کره 2 تساوی و 2 باخت داشت؛ از جمله 2 بازی در ماه مارس (تساوی 2-2 با کلمبیا و باخت 1-2 به اروگوئه) و 2 بازی در ژوئن (باخت 0-1 به پرو و تساوی 1-1 با السالوادور).

چیزی که بیشتر از نتایج کره جنوبی در این چند بازی مورد انتقاد قرار گرفته نحوه بازی این تیم است. در واقع کره جنوبی تحت هدایت یورگن کلینزمن هیچ برنامه‌ای برای حمله ندارد و یک تیم بدون رنگ و بو است.

پارک مون سونگ، مفسر فوتبال کره جنوبی درباره عملکرد این تیم گفت: "معلوم نیست که آنها قرار است چه نوع فوتبالی بازی کنند. این که از جلو حریف را پرس کنند یا اینکه از کناره‌ها کار خود را پیش ببرند. آیا این به این دلیل است که مربی کلینزمن توانایی تاکتیکی ندارد یا او فقط به زمان بیشتری نیاز دارد؟ راستش، من نمی‌دانم."

دیگر مفسر فوتبال کره پارک چان ها گفت: "البته این یک فاکتور مثبت بود که کره هیچ گلی دریافت نکرد اما به غیر از این سخت بود که بگوییم شرایط بقیه چیزها خوب بود. تقریبا نیمی از بازیکنان زمین در نقشی متفاوت از تیم باشگاهی خود بازی کردند. همچنین درک نحوه استفاده از تعویض‌ها، مانند تعویض لی سان مین دشوار بود."

البته خود کلینزمن معتقد است که فوتبال کره جنوبی با او یک تغییر نسل را پشت سر می‌گذارد که کارشناسان این کشور کاملاً با این مسئله مخالف هستند. پارک چان ها در این باره گفت: "اگرچه میانگین سنی بازیکنان اصلی تیم ملی کمی بالاست، اما نیازی به تغییر نسلی نیست که چند ماه مانده به جام ملت‌های آسیا، تیم را متزلزل کند."

اوج فشار روی سرمربی آلمانی؛/ حمله به کلینزمن: کره با تو بدون برنامه بازی می‌کند 2
اوج فشار روی سرمربی آلمانی؛/ حمله به کلینزمن: کره با تو بدون برنامه بازی می‌کند 3