دوشنبه 23 مهر 1403

اورا: برخی می‌خواستند من و خانواده‌ام را بکشند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اورا: برخی می‌خواستند من و خانواده‌ام را بکشند

به گزارش خبرگزاری فارس، پاتریس اورا در سال های 2006 تا 2014 برای منچستریونایتد به میدان رفت. وی در سال 2011 و هنگام بازی با لیورپول، دشنامی نژاد پرستانه از لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا که آن موقع برای لیورپول بازی می کرد، شنید.

در پی وقوع این حرکت، اتحادیه فوتبال انگلیس محرومیت 8 جلسه ای برای سوارس در نظر گرفت اما گروهی از هواداران لیورپول رفتار بدی با اورا داشتند. طبق گفته بازیکن بازنشسته فرانسوی، او را تهدید به مرگ کردند. در این میان، عده ای از هواداران که جزو زندانیان بودند، از داخل حبس، به بازیکن آن زمان یونایتد پیام دادند که جانش را خواهند گرفت و باعث آزار خانواده اش خواهند شد.

اورا اظهار داشت: آن حرکت، پیامدهای بدی برایم داشت. پیام های تهدیدآمیز زیادی از طرف هواداران لیورپول گرفتم. آنها می گفتند در زندان هستند و اگر از حبس بیرون بیایند، من و خانواده ام را خواهند کشت.

وی افزود: ماهیت این تهدیدها دلهره آور بود؛ تا جایی که مجبور شدم مامور شخصی برای محافظت استخدام کنند. به مدت 2 ماه هر جایی می رفتم، توسط ماموران محاصره می شدم. 24 ساعت مقابل خانه ام حضور داشتند و همانجا شب را سپری می کردند.

مدافع چپ پیشین یونایتد ادامه داد: دوره سختی بود. من زیاد نمی ترسیدم. در واقع خانواده ام یعنی همسر و برادرم ترس داشتند. نمی توانستم درک کنم آنها چرا اینقدر از من متنفر بودند. آنها که اصل ماجرا را نمی دانستند.

انتهای پیام /

منچستریونایتد بارسلونا لیورپول مرگ