شنبه 29 اردیبهشت 1403

اورژانس قزوین در مرز شلمچه به زائرین اربعین خدمت می‌کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اورژانس قزوین در مرز شلمچه به زائرین اربعین خدمت می‌کند

سهیل سلطانی گفت: 4دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتور آمبولانس به همراه 23 تکنسین اورژانس از استان قزوین برای خدمت رسانی به زائران پیاده روی اربعین راهی مرز شلمچه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در رابطه با خدمات اورژانس استان قزوین به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به زائرین در این ایام چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس به همراه 23 نفر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی استان قزوین به صورت داوطلبانه به مرز شلمچه اعزام شدند.

وی افزود: از آنجایی که درخواست داوطلبان برای خدمات رسانی بالا بود تصمیم گرفتیم که تیم‌های اعزامی را به صورت دو گروه و شیفت هفتگی به مرز اعزام کنیم. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین عنوان کرد: صبح امروز دومین گروه داوطلب تیم اورژانس جایگزین تیم اول شدند و خدمات اورژانسی و پیش بیمارستانی را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهند. سلطانی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی اورژانس قزوین از هشتم شهریور در مرز شلمچه مستقر شدند و تا چند روز پس از پایان مراسم اربعین و پس از کاهش ازدحام در محل مأموریت خود حضور دارند. انتهای پیام /1003