شنبه 6 مرداد 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: بروز سه تصادف در جاده‌های استان مجموعاً 12 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سلامت معنوی را از مولفه‌های مهم سلامت دانست و گفت: سند سلامت معنوی کشور از سوی این نهاد عالی به تصویب رسیده است.

وب‌گاه فرارو

در منطقه‌ای به شعاع حدود 100 کیلومتری مرکز تهران کنونی، به لحاظ آماری در هر سده دو زمین‌لرزه با بزرگای بین 6 تا 7 قابل انتظار است. آنچه در توسعه ناپایدار تهران به‌ویژه در شش دهه اخیر رخ داده است، منجر به ایجاد پهنه‌ای شهری با تاب‌آوری پایین بین 10 تا 20% و گاه کمتر با جمعیت انبوه شده که آسیب به زیرساخت‌های حیاتی‌اش در یک زمین‌لرزه شدید در شهر‌های تهران و کرج به آسیبی در ابعاد ملی برای...

وب‌گاه الف

سازمان اورژانس استان تهران، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده باش کامل قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در منطقه ای به شعاع حدود 100 کیلومتری مرکز تهران کنونی، به لحاظ آماری در هر سده دو زمین‌لرزه با بزرگای بین 6 تا 7 قابل انتظار است. آنچه در توسعه ناپایدار تهران به ویژه در شش دهه اخیر رخ داده است، منجر به ایجاد پهنه‌ای شهری با تاب‌آوری پائین - بین 10 تا 20% و گاه کمتر - با جمعیت انبوه شده که آسیب به زیرساخت‌های حیاتی‌اش در یک زمین‌لرزه شدید در شهرهای تهران و کرج به آسیبی در ابعاد ملی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به ایام ماه محرم و برپایی مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام، نیرو‌های اورژانس استان تهران آماده خدمت به عزاداران حسینی هستند. افزایش تعداد اپراتور‌های 115، آمادگی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای و همچنین آماده باش پایگاه هوایی اورژانس استان تهران، در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، آماده خدمت رسانی به شهروندان و عزاداران...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس استان تهران، از آماده‌باش اورژانس تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از آمادگی کامل اورژانس تهران برای خدمت‌رسانی به بیماران، مصدومان احتمالی و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

خبرگزاری مهر

گرمسار - رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری شاهین در محور ایوانکی به گرمسار، سه مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید فکر کنید چیزی که خورده‌اید در گلویتان گیر کرده، مثلاً استیک یا هات‌داگ و به‌سختی می‌توانید قورتش دهید. یا شاید ماه‌هاست این احساس را دارید بدون اینکه دلیل مشخصی برایش بیابید و مدام سرفه می‌کنید.

وب‌گاه تابناک

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: 6 نفر بر اثر انفجار دیگ بخار یک کارواش در بلوار «سردار جنگل» این شهر مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجتمع صبامال نام یک مرکز تجاری بزرگ درست در نقطه مرکزی پایتخت است؛ مجتمعی که تنها هفت سال از تولد آن می‌گذرد با داشتن واحدهای تجاری متنوع و ایجاد فضاهای تفریحی مناسب به‌عنوان یک مرکز تجاری بی‌رقیب در موقعیت جغرافیایی خود، از مشتریان و درواقع ساکنان محله‌های اطراف میزبانی کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از انجام بیش از 22 هزار مأموریت در استان تهران خبر داد و گفت: طی هفته گذشته 3268 تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 120 امدادگر به منطقه آتش‌سوزی در کوه خائیز برای کمک به اطفا حریق و امدادرسانی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از کشته شدن یک تعمیرکار حین سرویس دوره‌ای آسانسور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون یک مدرسه دخترانه در آبادان توسط همسرش و مقابل چشمان دخترش به قتل رسید معاون یک مدرسه دخترانه در آبادان توسط همسرش و مقابل چشمان دخترش به قتل رسید به گزارش عرشه آنلاین؛ مرد آبادانی به اتهام اینکه همسرش را از پله منزل پرت کرد و کشته است دستگیر شد.