سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اولتیماتوم به استیون جرارد: فورا وضعیت تیم را درست کن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولتیماتوم به استیون جرارد: فورا وضعیت تیم را درست کن

استیون جرارد، سرمربی الاتفاق برای برگرداندن این تیم به جاده پیروزی تحت فشار زیادی قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد در تابستان گذشته به‌عنوان سرمربی الاتفاق انتخاب شد. او در استون ویلا نتوانسته بود دوران درخشانش در اسکاتلند را تکرار کند و درخشش در عربستان و به قدرت رساندن تیم متوسط الاتفاق فرصت خوبی برای ثابت کردن خودش بود.

با این حال او دوباره به یک بن‌بست دیگر رسیده است. دو ماه بدون پیروزی قطعاً آمار خوبی برای مربی‌ای که می‌خواهد خودش را ثابت کند، نیست. الاتفاق پس از پیروزی 2-1 برابر الوحده در تاریخ 28 اکتبر دیگر نتوانسته حتی یک پیروزی به دست بیاورد.

با اینکه هنوز بین مدیران الاتفاق عزم جدی برای اخراج جرارد وجود ندارد، اما آنها از نتایج به‌دست‌آمده راضی نیستند و خواهان تغییر فوری وضعیت شده‌اند. جرارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی مانند جردن هندرسون، جورجینیو واینالدوم، دمارای گری و موسی دمبله را جذب کرد اما نتواسته با آنها موفقیت زیادی کسب کند.

او چند روز پیش در مصاحبه‌ای خواهان تقویت تیم در ژانویه شد و گفت:«ما باید تعداد زیادی تغییر درست اعمال کنیم. قدرت تیم باید بیشتر شود.» قطعاً مدیران تیم به صحبت‌های جرارد توجه و برای تقویت تیم اقدام می‌کنند اما توقع دارند که جرارد نیز پاسخ اعتماد آنها را بدهد و هر چه سریع‌تر وضعیت تیم را بهبود ببخشد.