یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اولویت فراجا فعلا مقابله با سرقت است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اولویت فراجا فعلا مقابله با سرقت است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت فراجا در حال حاضر چیست؟ اظهار کرد: دغدغه مردم پیشگیری و مقابله با سرقت است بنابراین اولویت ما فعلا مقابله با سرقت، دستگیری اعضای باند‌های سارقان و مالخر‌ها است تا بخشی از دغدغه مردم را کم کنیم. فرمانده...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت فراجا در حال حاضر چیست؟ اظهار کرد: دغدغه مردم پیشگیری و مقابله با سرقت است بنابراین اولویت ما فعلا مقابله با سرقت، دستگیری اعضای باند‌های سارقان و مالخر‌ها است تا بخشی از دغدغه مردم را کم کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: همزمان که در کشور طرح مقابله با سارقان و مالخر‌ها اجرا شد در این استان هم توفیقات بسیار خوبی در این راستا کسب شد که به دنبال آن چند باند کلان سرقت در این استان دستگیر و منهدم شد که راهبندی، قتل، سرقت، مجروح کردن، ایجاد رعب و وحشت بین مردم به ویژه در جاده‌ها از سوابق اعضای این باند‌های سرقت است.

وی ادامه داد: این طرح همچنان ادامه خوهد داشت و ریاست قوه قضایی هم پیگیر هستند که به شدت با آنان برخورد خواهند کرد.

منبع: فارس