یک‌شنبه 15 مهر 1403

اولویت ما حفظ اسکلت تیم و جذب بازیکن برای تقویت است:/ مدیرعامل تراکتور: مقاومت ستودنی سعید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولویت ما حفظ اسکلت تیم و جذب بازیکن برای تقویت است:/ مدیرعامل تراکتور: مقاومت ستودنی سعید!

طبق اعلام مدیرعامل تراکتور سرمربی این تیم به احتمال زیاد فردا مشخص خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری زاده مدیرعامل تراکتور تبریز در واکنش به مسائل نقل و انتقالاتی و شرایط کلی این باشگاه گفتگویی با خبرنگاران انجام داد و شرایط این باشگاه را به طور کامل شرح داد.

او در مورد نقل و انتقالات تراکتور گفت: اگر بخواهم خیلی شفاف صحبت کنم با بازیکنانو گزینه‌های مربیگری که مدنظرمان بود گفتگو کردیم، پیشنهادهایشان را شنیدیم و پیشنهادهایمان را دادیم و هرکدام از آنها که نهایی شود اعلام خواهیم کرد، سعی می‌کنیم در یکی دو روز آینده گزینه‌هایی که به ثبت می‌رسانیم و مربی که به جمع بندی می‌رسیم را معرفی کنیم.

مظفری زاده در واکنش به اینکه آیا سقف قرارداد را رعایت کرده‌اند گفت: ما سال گذشته هم سقف را رعایت کردیم و طبق مقررات فعالیت کردیم، این فصل هم مانند فصل گذشته رعایت خواهیم کرد و کارهایمان را پیش خواهیم برد.

او درباره مذاکره با علیرضا بیرانوند و به بن‌بست رسیدن مذاکرات با او گفت: من نمی‌توانم اسم بازیکنی را نمی‌توانم ببرم، تمام تلاش ما این است که در سکوتی کامل با بازیکنان به توافق برسیم و با توجه به اینکه احترام خاصی برای بازیکنان قائل هستم اسمی از کسی نمی‌آورم و اگر بازیکنی نهایی شد اعلام خواهم کرد.

ویدئو: 347081

اردوی تراکتور: احتمال اینکه اردوی ما در خارج از کشور انجام شود زیاد است، البته ما یک کمپ کامل در تبریز داریم که هتل، 2 زمین چمن، استخر و مجموعه خوبی در اختیار ما است که در نهایت سرمربی تصمیم گیری خواهد کرد.

مظفری که در پاسخ‌دادن به سوالات نقل و انتقلاتی تفره می‌رفت بازهم با پافشاری خبرنگاران رو به رو شد و از او سوال پرسیده شد که چند بازیکن جذب کردند و او بازهم تاکید کرد: ما هنوز بازیکنی جذب نکردیم! زمانی اعلام خواهیم کرد که با بازیکن قرارداد امضا خواهیم کرد، تلاش ما حفظ اسکلت تیم است، بنا ما برای ثبات تیمی است و در جاهایی که نیاز داشتیم و ضعف داشتیم بازیکن جذب خواهیم کرد، قرار نیست بازیکنان زیادی جذب کنیم و خروجی زیادی خواهیم داشت.

مظفری درباره جدایی احتمالی پورحمیدی در صورت جذب بیراوند گفت: از هیچ بازیکنی اسم نخواهم آورد!

مظفری زاده در واکنش به گلایه باشگاه‌ها درباره سقف بودجه گفت: ما تابع مقررات هستیم و اتفاقا انضباط مالی به تیم‌ها کمک می‌کند، اما تیم‌هایی که در بازی‌های آسیایی هستند بتوانند با رقبای خارجی رقابت کنند اما در مجموع طرح مثبتی است.

مدیرعامل تراکتور در پاسخ به اینکه فردا سرمربی تراکتور اعلام خواهد شد گفت: سعی می‌کنیم در مورد مسائلی که اتفاق نظر نداشتیم به توافق برسیم و نظراتمان را نزدیک کنیم تا بتوانیم فردا سرمربی تراکتور را معرفی کنیم.

او در انتها در واکنش به اینکه جدایی ترابی و اسماعیلی‌فر از پرسپولیس قطعی شده و شبکه تبریز هم این انتقال را تایید کرده است گفت: موضع رسمی که باید اعلام کند ما هستیم که شفاف درباره اش توضیح دادم.