یک‌شنبه 27 خرداد 1403

اولین برد تیم والیبال بانوان در چلنج کاپ آسیا

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
اولین برد تیم والیبال بانوان در چلنج کاپ آسیا

تیم ملی والیبال بانوان ایران به نخستین پیروزی در رقابت‌های چلنج کاپ آسیا دست یافت.

به گزارش فرارو و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان از چهارشنبه دوم خرداد در فیلیپین آغاز شد و تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین روز این تورنمنت و دومین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر چین‌تایپه قرار گرفت و 3 بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان جوان پدیده بلوری زاده ست اول را با وجود ارائه بازی خوب 24 بر 26 واگذار کردند، اما بازی در ست‌های دوم، سوم و چهارم با درخشش تمام بازیکنان ایران 25 بر 20، 25 بر 18 و 28 بر 26 به اتمام رسید تا از این دیدار ایران سه امتیاز کسب کند.‌ای دی یوس اخمدوف از قزاقستان و هانگ ژی یونگ از هنگ کنگ داوران این مسابقه بودند و تیم ملی والیبال ایران این دیدار را با ترکیب آیتک سلامت (کاپیتان)، درسا فلاح، الهه پورصالح، ریحانه کریمی، زهرا کریمی و شقایق حسن‌خانی شروع کرد. محدثه مشتاقی و نگار هاشمی هم لیبرو‌های ایران بودند.

درسا فلاح پاسور تیم ملی در لحظاتی از مسابقه از ناحیه کمر احساس درد می‌کرد و دقایقی بیرون رفت، اما دوباره به میدان برگشت.

تیم ملی والیبال زنان ایران فردا در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف فیلیپین میزبان می‌رود.

پدیده بلوری‌زاده به عنوان سرمربی، اکرم قهرمانی و مریم مطلبی (مربیان)، سارا کیانی‌فر (فیزیوتراپ)، نازنین کمالوند (ماساژور)، راضیه دوستی (آنالیزور) و مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

از میان اخبار

ژاپنی‌ها انتقام والیبال ایران را گرفتند!

روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران - ایتالیا در لیگ ملت‌های 2024

صربستان چگونه والیبال ایران را شکست داد؟

تراکتور دست از سر مدافع پرسپولیس برنمی‌دارد؛ اولین جدا شده تیم اوسمار