دوشنبه 28 خرداد 1403

اولین عکس‌ها از آرش مجیدی در سریال جدید تلویزیون

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اولین عکس‌ها از آرش مجیدی در سریال جدید تلویزیون

تصاویری از سریال جدید تلویزیون به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی منتشر شده که پیش از این گفته می‌شد «تانک‌خورها» را «جان برادر» بنامید. در این سریال آرش مجیدی به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور دارد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها سریال‌های جدیدی جلوی دوربین‌اند که یکی از آنها سریالی به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی است. گفته می‌شود نام این سریال موقتاً «تانک‌خورها» بوده و حتی از «جان برادر» به عنوان نام این سریال یاد شده است.

سریالی که به موضوع شکل‌گیری گردان زرهی 77 خراسان می‌پردازد و در فضایی جدی و با رگه‌هایی از طنز روایت می‌شود و داستانی در دوران دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد.

در حالی تصاویر این سریال برای اولین بار منتشر شده که برخی پیش از این می‌گفتند سریال «تانک‌خورها» یا «جان برادر» هنوز جلوی دوربین نرفته و نقش‌آفرینی آرش مجیدی به عنوان بازیگر نقش اصلی در این سریال را نیز انکار می‌کردند.

اما نکته اینجاست که «جان‌برادر» یا همان «تانک‌خورها» را ایرج محمدی از تهیه‌کنندگان قدیمی تلویزیون تهیه می‌کند. فیلمبرداری این سریال نیز از سالِ گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

چند نکته به‌بهانه ساخت سریالی درباره شهید طهرانی‌مقدم

همان‌طور که عکس‌ها نشان می‌دهد سروش مجیدی در کنار آرش مجیدی بازیگران محوری این سریال خواهند بود. همچنین بهراد خرازی، ثریا قاسمی، علیرضا استادی، شیوا خسرومهر، مهدی صباغی، راضیه عاشورپور و برخی دیگر جلوی دوربین رفته‌اند و از بازیگران این سریال می‌توان یاد کرد.

البته اگر بخواهیم مروری بر چند سریالی که این روزها در حال تصویربرداری است نگاهی داشته باشیم نکات جالبی به دست می‌آید؛ «سلمان» به کارگردانی داوود میرباقری درمورد زندگی سلمان فارسی، «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده در مورد یک نخبه داروساز، «فراری» به کارگردانی امیر داسارگر اقتباسی آزاد از زندگی شهید صدرزاده، «رخنه» به کارگردانی علی غفاری درباره اقتدار موشکی ایران، «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در مورد یک راهزن توبه‌کار در زمان صفویه،«مسیر اصلی» به کارگردانی محمدرضا خردمندان درباره پروفسور بهاروند دانشمند حوزه سلول‌های بنیادی، «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی درباره پلیس و فراجا، «مادرسوجان» به کارگردانی حسین تبریزی با موضوع اقوام ایرانی، «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی درباره پیاده‌روی اربعین، «ناریا» به کارگردانی جواد افشار با موضوع نخبگان ایرانی و «رویان» با موضوع پیشرفت‌های پزشکی.

اولین تصاویر از این سریال را در ادامه ببینید: