جمعه 30 شهریور 1403

او حرفه‌ای است و با الاتحاد قرارداد دارد؛/ سفر بنزما به مادرید بدون اطلاع نبوده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او حرفه‌ای است و با الاتحاد قرارداد دارد؛/ سفر بنزما به مادرید بدون اطلاع نبوده است

کریم بنزمای فرانسوی، کاپیتان تیم الاتحاد عربستان، اخیرا جنجالی در خصوص ادامه حضورش در این تیم به راه انداخته بود.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما پس از غیرفعال شدن اکانت‌هایش در شبکه‌های اجتماعی هواداران را شگفت زده کرد و بدون اطلاع اردوی الاتحاد را ترک کرد و 3 روز در تمرین تیمش غایب بود.

محل حضور مهاجم فرانسوی مشخص نبود و این امر باعث شد تا روزنامه AS فاش کند که او در حال حاضر در مادرید، پایتخت اسپانیا به سر می‌برد تا از تعطیلات خود لذت ببرد. با این حال، ظاهراً به این بازیکن 36 ساله اجازه داده شده تا در تمرینات شرکت نکند و به مادرید برود.

یک منبع در فدراسیون عربستان که از فاش کردن نام خود امتناع کرد در مصاحبه‌ای به این روزنامه اسپانیایی گفت: بنزما به دلیل شرایط خاص به مادرید رفت و درخواست مرخصی 3 روزه کرد و در نهایت به او اعطا شد.

این منبع همچنین به شایعات مطرح شده درباره احتمال جدایی بنزما از الاتحاد پایان داد و گفت: کریم بازیکن حرفه‌ای است و با این تیم قرارداد دارد.

بنزما پس از باخت 5-2 الاتحاد مقابل النصر در لیگ عربستان در هفته گذشته مورد انتقاد شدید قرار گرفت، زیرا رسانه‌های عربستانی گزارش دادند که او فرصت‌های بسیار آسانی را از دست می‌دهد و به نظر می‌رسد میل به فوتبال را از دست داده است.

بنزما پس از پایان قراردادش با رئال مادرید اسپانیا در جولای گذشته، قراردادی دو ساله با الاتحاد که در حال حاضر در رده هفتم لیگ عربستان قرار دارد، با امکان تمدید برای فصل سوم امضا کرد.