شنبه 7 مهر 1403

اگر در پامپلونا برنده شوند / رکوردشکنی بارسا: راه رفتن روی اعصاب رئال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اگر در پامپلونا برنده شوند / رکوردشکنی بارسا: راه رفتن روی اعصاب رئال

بارسا در صورت برتری برابر اوساسونا با یک رکورد ویژه خود برابری خواهد کرد و مهمتر اینکه، فشار روی رئال برای دربی را مضاعف می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب به دنبال هشتمین پیروزی متوالی فصل خود در ال‌سادار خواهد بود تا دربی مادرید را در آرامش ببیند. اوساسونا، بدون شکست در زمین خود و در ورزشگاهی که همه بلیط هایش فروش رفته، پذیرای صدرنشین لیگ است.

بارسلونا امشب در ال سادار (21 به وقت محلی، 22.30 تهران) با آزمون سختی روبرو می شود تا شروع عالی خود را در لیگ ادامه دهد. آزمونی که اگر خوب خوب پیش برود جایزه ای مضاعف خواهد داشت. اما برای انجام این کار، آنها باید بر اوساسونا، یک تیم بسیار جدی در خانه، غلبه کنند، تا اینجای فصل آنها در هیچ یک از چهار بازی خانگی خود شکست نخورده اند: مایورکا، سلتا و لاس پالماس را شکست داده اند و فقط مقابل لگانس متوقف شدند.

اولین جایزه ای که بارسلونا در صورت پیروزی در پامپلونا به دست می آورد، برابری با بهترین شروع تاریخ در لالیگا خواهد بود. هشت پیروزی متوالی درست همانطور که در فصل 14-2013 با جراردو مارتینو روی نیمکت انجام شد. شاهکاری که با این حال برای کسب عنوان قهرمانی کافی نبود و در روز آخر لیگ با تساوی خانگی برابر اتلتیکو در روز بد داوری متئو لاهوز، قهرمانی از دست رفت.

آنچه ملموس تر است، تأثیری است که یک پیروزی احتمالی از بارسلونا در پامپلونا خواهد داشت، با در نظر گرفتن اینکه فردا یکشنبه در متروپولیتانو دو تعقیب کننده مستقیم آنها در دربی مادرید به مصاف یکدیگر می روند و طبعا فشار روی هر دو تیم مادریدی مضاعف می شود.

اگر آنها سه امتیاز را اضافه کنند، بارسا می تواند یکشنبه آرام بنشیند و دربی را با هفت امتیاز بالاتر از رئال مادرید و 9 امتیاز از اتلتیکو تماشا کند.

اگر در پامپلونا برنده شوند / رکوردشکنی بارسا: راه رفتن روی اعصاب رئال 2
اگر در پامپلونا برنده شوند / رکوردشکنی بارسا: راه رفتن روی اعصاب رئال 3