یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ایجنت کواراتسخلیا مدعی شد:/ افشاگری: اوسیمن تابستان آینده به لیگ عربستان می‌رود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ایجنت کواراتسخلیا مدعی شد:/ افشاگری: اوسیمن تابستان آینده به لیگ عربستان می‌رود!

ایجنت خویچا کواراتسخلیا، معتقد است ویکتور اوسیمن تابستان آینده به لیگ عربستان سعودی خواهد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، ماموکا جوگلی، ایجنت کواراتسخلیا، مدعی شده است که ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، تابستان آینده به یک باشگاه در لیگ عربستان سعودی خواهد پیوست. این ملی پوش نیجریه‌ای اخیرا قرارداد خود را با ناپولی تمدید کرده است و طبق گزارش‌ها بند آزادسازی 120 تا 130 میلیون یورویی دارد.

او گفت:«اوسیمن قرارداد جدیدی امضا کرد، اما آیا واقعا فکر می‌کنید که او تمام دوران حرفه‌ای خود را در ناپولی سپری می‌کند؟ من می‌توانم به شما بگویم که او تابستان آینده به عربستان سعودی خواهد رفت اما خویچا حتی با یک میلیارد یورو هم چنین انتقالی را قبول نمی‌کند. او ترجیح می‌دهد برای رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا یا منچستر سیتی بازی کند. کواراتسخلیا اهداف و رویاهای متفاوتی دارد.

کواراتسلیا می‌خواهد افتخارات زیادی داشته باشد. او در بین سه بازیکن برتر جهان قرار دارد. همه چیز در زمان مناسب اتفاق خواهد افتاد، هنوز زود است. هر تیمی ممکن است او را جذب کند.

کسانی که فوتبال را می‌فهمند قبول دارند که او هیچ محدودیتی ندارد و می‌تواند پیشرفت زیادی کند. من با باشگاه صحبت‌هایی داشته‌ام. اینکه آیا دی‌لورنتیس اجازه می‌دهد او جدا شود یا نه را نمی‌دانم. فعلا با ناپولی قرارداد داریم و بعدا درباره آینده فکر می‌کنیم.»

ایجنت کواراتسخلیا مدعی شد:/ افشاگری: اوسیمن تابستان آینده به لیگ عربستان می‌رود! 2