شنبه 2 تیر 1403

ایران - الجزایر ساعت 21 به وقت دوحه / محرز غایب بزرگ الجزایر / بلماضی: ایران 20 بازی شکست نخورده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ایران - الجزایر ساعت 21 به وقت دوحه / محرز غایب بزرگ الجزایر / بلماضی: ایران 20 بازی شکست نخورده است

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر یکشنبه شب ساعت 21 به وقت محلی در دوحه آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر ساعت 21 به وقت محلی و 22:30 به وقت تهران در استادیوم باشگاه القطر دوحه برگزار خواهد شد.

بر این اساس آخرین تمرین آماده سازی تیم های ملی فوتبال دو کشور نیز امشب از ساعت 19 آغاز می شود و شاگردان بلماضی و اسکوچیچ برای انجام این دیدار دوستانه در دوحه آماده می شوند.

تیم ملی فوتبال الجزایر به منظور دیدار با ایران پنج شنبه شب وارد قطر شد و اعضای این تیم اولین تمرین خود را شامگاه جمعه در دوحه پشت سر گذاشتند.

*بلماضی: ایران 20 بازی است که شکست نخورده است

جمال بلماضی سرمربی الجزایر پس از ورود به قطر برای برگزاری بازی دوستانه مقابل ایران اظهار داشت: برای من برگزاری بازی سوم در پنجره بازی‌های ملی ژوئن (مقابل ایران) مهم بود. خیلی خیلی سخت بود که بتوانیم این بازی را سازماندهی کنیم، بنابراین بابت قطعی شدن این بازی خوشحالم. ایران تیم بسیار خوبی است که اغلب در جام جهانی حضور دارد، آنها 20 بازی است که شکست نخورده‌اند، بنابراین این آزمون خوبی برای ما خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر که گفته می‌شود قصد دارد از 7 بازیکن جدیدی که به اردوی این تیم دعوت کرده در بازی فردا استفاده کند، افزود: مقابل ایران این فرصت را خواهیم داشت که همه کسانی که هنوز فرصت بازی پیدا نکرده‌اند را در ترکیب ببینیم. هدف قبل از این اردو این بود که برای همه وقت بگذاریم، بنابراین خوشحالم که می‌توانیم این بازی را انجام دهیم تا بازیکنانی که هنوز بازی نکرده‌اند را در این دیدار ببینیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هشام بوداوی (هافبک نیس فرانسه) همچنان مصدوم است، پس مقابل ایران بازی نمی‌کند. همین‌طور سفیان بن‌دبکه به همین دلیل این بازی را از دست می‌دهد. تصمیم دارم برای این دیدار به اسلام سلیمانی (مهاجم اسپورتینگ لیسبون)، رایس وهاب مبولحی و عیسی مندی (مهاجم ویارئال) استراحت بدهم، بنابراین آنها مقابل ایران بازی نخواهند کرد.

*لشکر غایبان الجزایر؛ محرز مقابل ایران بازی نمی کند

در آستانه برگزاری دیدار دوستانه ایران و الجزایر نشریه «الشروق» الجزایر به لیست غایبان تیم ملی این کشور در دیدار دوستانه مقابل ایران پرداخت. طبق اعلام این رسانه الجزایری لیست غایبان مقابل شاگردان اسکوچیچ به شرح زیر است:

- هشام بوداوی (هافبک - عدم آمادگی)

- سفیان بن دبکه (هافبک - مصدومیت)

- رایس وهاب (دروازه بان - استراحت)

- وهاب مبولحی (مدافع - استراحت)

- عیسی وماندی (مدافع - استراحت)

- اسلام سلیمانی (مهاجم - استراحت)

- ریاض محرز (هافبک - استراحت)

انتهای پیام /