جمعه 28 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانشجو، ویدئویی منتشر کرد و نوشت: حسینی، معاون امور مجلس رئیسی در سخنانی به علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران حمله کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوره تناوب چرخش ماه به دور زمین و به دور خودش، هر 27.3 روز است و این پدیده که به نام چرخش همزمان شناخته می‌شود، همان دلیلی است که همیشه یک طرف ماه به سمت زمین قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه جریان باطل تلاش می کند حقایق را وارونه جلوه دهد، گفت: ما در مقابل این قضیه نباید منفعلانه عمل کنیم و مطمئنا فعالیت ما در مقابل این جریان نتیجه روشنی خواهد داشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: روز سه شنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران و کرج آلودگی هوا را در پیش داریم.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور: اینجانب ضمن تسلیت ضایعه از دست دادن ایشان به خانواده و همه مردم خاش و سیستان و بلوچستان از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار دارم با فوریت عوامل کینه‌توز این جنایت را شناسایی و به منظور مجازات قانونی در اختیار دستگاه عدالت قرار دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صفر شدن پرداخت از جیب بیمه‌شدگان در مراکز ملکی و غیرملکی تامین اجتماعی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت صنعت و تجارت طالبان گفت: طالبان در صدد گسترش روابط تجاری میان افغانستان و ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی به خانواده و همه مردم خاش و سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار دارم ضربتی عوامل این کینه توزی را شناسایی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: درحالیکه بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس اشاره آشکاری به ماجرای جزایر سه گانه در حمایت از امارات دارد، اما خبرگزاری ایرنا متعلق به دولت، این بند را در متن خبر خود پوشش نداده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دولت استرالیا در اعمال تحریم علیه برخی افراد و نهادهای جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و افزود، اقدام استرالیا مصداق مداخله در امور داخلی ایران و تحریک و ترویج خشونت و نفرت پراکنی است.

خبرگزاری دانا

علیرضا سهرابیان: انتخاب وحید مرادی به عنوان نایب رییس آسیا باعث افتخار است / به دنبال برپایی اردوی گرمسیری برای ملی‌پوشان هستیم

خبرگزاری تسنیم

طی مراسمی با حضور مدیرعامل کشتیرانی، قرارداد ساخت 2 فروند تانکر چند منظوره بین این شرکت و کشتی سازی اروندان امضا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی از رانندگان در ارقام پلاک دستکاری می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیطان خیابان ستارخان: با چاقوی قصابی‌ام که اسمش دانته بود، وقتی مامور را زدم، انگار مثل بازی‌ها رفتم مرحله بعدی!

خبرگزاری تسنیم

معاون پژوهشی وزیر علوم در آیین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری گفت: با همکاری وزارت علوم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تعدادی از وزارتخانه‌ها، امروز شاهد افتتاح یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های پژوهش و فناوری کشور در سال‌های اخیر هستیم.