جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان مدارس غیردولتی اعلام کرد که موسسه آموزشی گاج به دلیل جهت‌گیری در طرح سوالات تعطیل شد.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: باید تلاش کنیم تا المپیاد علوم هسته‌ای را برگزار کنیم، این کار را اثرگذار و در راستای تحقق سند تحول بنیادین می‌دانیم.

کاشان - ایرنا - رییس تامین اجتماعی اردستان گفت:31 هزار و 499 نفر بیمه شده اصلی و تبعی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که 75 درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود.

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به آغاز مرحله دوم پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان، گفت: ظرفیت پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی 2 برابر شد.

اهواز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: یک تالار برگزاری کنسرت در اهواز به دلیل انجام تخلف پلمب شد.

تهران - ایرنا - کشاورزی بخش زیادی از منابع آبی کشور را مصرف می‌کند که این مساله در حوضه آبریز دریاچه ارومیه به طور محسوسی دیده می‌شود بر این اساس اقدامات طرح حفاظت از تالاب‌های ایران در بخش کشاورزی پایدار، موجب شد تا مصرف آب 27 درصد و مصرف نهاده‌های شیمیایی بین 25 تا 40 درصد کاهش یابد.

بندرعباس - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: میانگین نرخ باروری در کشور 1.6 دهم بوده و نرخ باروری در هرمزگان 2.1 دهم است.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شرایط نامساعد جوی و پیش بینی بارندگی در استان‌های شمالی کشور و لغزندگی جاده ها نسبت به سفر به این استان‌ها هشدار داد.

اهواز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: سرپرست سابق شهرداری این شهرستان بازداشت شد.

تهران - ایرنا - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب (سه‌شنبه) آیین‌های محرم آغاز می‌شوند و پلیس راهور پایتخت برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.

تهران - ایرنا - به گزارش گروه نظرسنجی خبرگزاری جمهوری اسلامی، نتایج به دست آمده از نظرسنجی ایرنا حاکی از آن است 47.5 درصد طرح تغییر ساعت اداری را (خیلی زیاد، زیاد و تاحدودی) در بالا رفتن بهره‌وری کارمندان در طول روز موثر ارزیابی کرده‌اند. این در حالی است که 52.5 درصد این تغییر را «کم»، «خیلی کم» موثر می‌دانند یا فاقد اثر می‌دانند.

تهران - ایرنا - ستاد مردمی دیه در آستانه ماه محرم در تلاش است با برپایی پویش مردمی «به برکت این بیرق» زمینه آزادی سه هزار و 800 بدهکار مالی تحت حمایت این نهاد را آزاد و به آغوش جامعه بازگرداند.

تهران - ایرنا - مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: آزادی حمید قره حسنلو و فرزانه قره حسنلو که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند، صحت ندارد.

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از پایان بساط‌گری و دستفروشی در محوطه تئاتر شهر و رضایت هنرمندان و شهروندان از رفع سد معبر خبر داد.

ساری - ایرنا - برخورد شدید و قاطع دستگاه قضایی مازندران با مجرمان جرائمِ خشن فرد شروری که طی روزهای اخیر با در دست داشتن قمه در خیابان های شهر تنکابن اقدام به قدرت نمایی کرده و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

یاسوج - ایرنا - با حضور رئیس جمهور و مسئولان ملی و استانی نخستین طرح سیاه چادر ایمن به معنای برپا شدن سیاه چادرها بر روی سکوهایی با ارتفاع یک متر در شهرستان مارگون بهره برداری شد.