جمعه 10 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های الوحده امارات و الاتحاد کلبا در شرایطی امشب در هفته سیزدهم لیگ برتر امارات برابر شارجه و خورفکان به تساوی رسیدند که هافبک ایرانی الوحده تک گل تیمش را به ثمر رساند و مهاجم ایرانی الاتحاد کلبا سبب اخراج بازیکن حریف شد.

تهران - ایرنا - لیگ برتر بسکتبال با برد فولاد هرمزگان برابر لیموندیس شیراز به تعطیلات رفت.

تهران - ایرنا - بازیکن مد نظر جواد نکونام برای امضای قرارداد با استقلال شروطی را مطرح کرده که بازگشت وی به جمع آبی‌پوشان را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

تهران - ایرنا - خنده‌های سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی بعد از حذف این تیم از جام‌ملت‌های آسیا باعث خشم عمومی فزاینده در این کشور شده است تا جایی که هواداران فوتبال خواستار پایان همکاری با او شده‌اند.

تهران - ایرنا - سی‌وسومین دوره مسابقات تکواندو بین‌المللی «جام فجر» در گروه بانوان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی ازبکستان باحضور در ساختمان باشگاه استقلال قراردادش را با این تیم به صورت رسمی امضا کرد.

تهران - ایرنا - دو ملی‌پوش ژیمناستیک هنری ایران جهت حضور در جام‌جهانی مصر که مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس محسوب می‌شود، ساعتی پیش به محل برگزاری این رقابت‌ها رسیدند.

تهران - ایرنا - تمرین پرسپولیس با حضور 2 بازیکن جدید و همچنین ملی‌پوشان این تیم برگزار شد.

تهران - ایرنا - دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال با ساختار جدید، روز یکشنبه (29 بهمن‌) با محوریت انتخاب سرمربی تیم مردان برگزار خواهد شد.

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان اضافه شدن 2 عضو جدید به ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را قطعی اعلام کرد.

تهران - ایرنا - فدراسیون جهانی والیبال برنامه لیگ ملت‌های مردان و زنان در سال‌های 2025 تا 2027 را اعلام کرد که حکایت از افزایش تیم‌های شرکت کننده و میزبان‌های مرحله مقدماتی دارد و حضور تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2025 قطعی است.

اصفهان - ایرنا - عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند گفت: درخواست این باشگاه از باشگاه مس سونگون برای برگزاری دیدار آخر 2 تیم در لیگ برتر امسال در اصفهان مطرح شده است و در صورت موافقت باشگاه مس و سازمان لیگ مراسم اهدای جام در هفته آخر لیگ در اصفهان انجام خواهد شد.

تهران - ایرنا - باشگاه‌های سری‌آ ایتالیا با کاهش تعداد تیم‌های حاضر در این لیگ به 18 تیم مخالفت کردند.

تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: حضور مهدی طارمی در اینتر به معنای شایستگی این بازیکن است و زوج او با مارکوس تورام برای خط دفاعی هر تیمی، جهنم می‌سازد.

تهران - ایرنا - دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با برتری ارزشمند خارج از خانه کاوازاکی ژاپن آغاز شد.

تهران - ایرنا - ورزشگاه نقش جهان اصفهان مجهز به سیستم کمک داور ویدئویی شد.