یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

فدراسیون جهانی والیبال پس از تایید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) اعلام کرد روسیه میزبان قطعی مسابقات قهرمانی مردان جهان در سال 2022 است.

بازیکنان تیم ملی فوتبال صبح امروز زیر نظر دراگان اسکوچیچ در سالن ورزش محل اقامت خود تمرین کردند.

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید منتظر است ببینید باشگاه چه اقدامی درباره او انجام می‌دهد.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال سن ایچ ساوه هدایت کراپ الوند را بر عهده گرفت.

به احتمال زیاد تیم فوتسال عراق چهارمین تیم تورنمنت فوتسال صدرا شیراز خواهد بود.

در دومین روز و در ادامه رقابت های سامیو قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، نماینده سامبو ایران با شکست حریفانش به مرحله فینال این مسابقات راه یافت.

مهاجم گلزن آرژانتینی جدایی خود را از تیم بوکاجونیورز اعلام کرد.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش درخواست برگزاری مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران با ظرفیت 20 درصدی ورزشگاه‌ها را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرده و باید منتظر ماند و دید پس از گذشت 19 ماه، این امکان فراهم خواهد شد یا خیر؟

سالن تمرینی دارنده نشان طلای وزنه‌برداری جهان و آسیا بازسازی شد تا در فصل زمستان دیگر از سقف این سالن باران نچکد.

رئیس فدراسیون بوکس ایران گفت: خیلی سعی داشتند برای جلوگیری از موفقیت تیم ملی مانع تراشی‌کنند اما ما تنها به هدف خود فکر می‌کردیم.

در دومین روز از رقابت‌های سامبو قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، نماینده ایران با شکست حریفان خود در جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گرفت.

مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با دستورالعمل باشگاه های ایمن و همچنین بازنگری پروتکل های بهداشتی رشته های ورزشی مختلف به جمع بندی رسیده اند که به زودی و با تایید معاونان دو وزارتخانه، ابلاغ خواهد شد.

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم در دولت جدید بر روی رشته‌های پر مدال سرمایه گذاری کلان انجام شود البته این شعار را دولت های قبلی هم داشته‌اند که نتیجه ضعیفی حاصل شده است.

مهاجم تیم فوتبال آلمان بازی برابر انگولو کانته در اولین دیدار یورو 2020 را بسیار سخت توصیف کرد.

استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد، باشگاه‌های ورزشی سالنی و مدارس فوتبال تا پایان 21 خردادماه سال جاری در 217 شهر کشور، مجوز فعالیت نخواهند داشت.

تیم فوتبال ایران در دومین دیدار مقدماتی خود در رقابت های انتخابی المپیک ناشنوایان فردا یکشنبه 16 خرداد به مصاف تیم عراق خواهد رفت.