شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ناصر صالح معتقد است که باید از شمسایی به خاطر تصمیمی که در خصوص جوانگرایی گرفته حمایت شود.

ایران دومین کشور نزدیک به میزبان جام جهانی 2022 است که باید در گروه B با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا دیدار کند.

مدافع سابق میلان می‌گوید روسونری فاقد یک رهبر در تیم است که بتواند به آنها برای کسب اسکودتو کمک کند.

طاها آکگل کشتی‌گیر وزن 125 کیلوگرم که در مسابقات قهرمانی اروپا در مجارستان به مدال طلا دست یافت و نهمین طلای قهرمانی اروپا را کسب کرد در مورد راز موفقیت خود، لحظات شکست و برنامه های آینده خود صحبت کرد.

مریم کاظمی‌پور در مورد موضوعاتی چون ورود زنان به ورزشگاه و ممنوعیت فعالیت زنان در برخی رشته‌ها توضیحاتی ارائه داد.

سرمربی جدید تیم منچستریونایتد اریک تن هاگ هلندی خواهد بود.

حضور خلیج فارس دسته دومی در نیمه نهایی جام حذفی رخداد عجیبی است که برای دومین بار در 21 سال اخیر رخ می‌دهد؛ پیش از این فقط داماش گیلانیان توانسته بود به عنوان تیم دسته دومی تا این مرحله صعود کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تغییر در کادرفنی این تیم را تکذیب کرد.

رییس فدراسیون تنیس گفت: شرکت توسعه و تجهیز با واگذاری زمین های تنیس مجموعه انقلاب با مبالغ نجومی، دست به نابودی تنیس زده است.

کتاب خاطرات «حسین کلانی» با نام «معمار سرطلایی» رونمایی می‌شود.

اعضای تیم‌ملی تیراندازی با کمان دانشجویان ایران مشخص شدند تا در نهایت سه مرد و سه زن به سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام شوند.

در چارچوب هفته چهاردم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، دو تیم سپاهان و شهرداری سیرجان، سه‌شنبه (23 فروردین) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

کنی دالگلیش، اسطوره لیورپول می‌گوید فیفا باید به اوکراین جواز حضور در جام جهانی بعدی را بدهد.

دارنده مدال طلای پارادوچرخه سواری در قهرمانی آسیا تاجیکستان با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزش استان زنجان گفت: با وجود این که در مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان در تایم تریل انفرادی موفق به کسب مدال طلا شدم، اما مسئولان ورزش استان زنجان تنها با یک دسته گل از من تجلیل کردند.

رونالدو نازاریو تاکید کرد که کریم بنزما باید برنده توپ طلا شود. مهاجم سابق رئال مادرید این جایزه را در دو نوبت به دست آورد و معتقد است بنزما اکنون شایسته آن است.

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در تلاش هستیم تا تیم در لیگ بماند و مطمئنا این مهم رقم می خورد.