جمعه 10 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

باشگاه سپاهان اعتراض رسمی خود نسبت به عملکرد داور دیدار با التعاون عربستان را به AFC ارسال کرد.

آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز زنان با انتخاب الینا رحیمی از آذربایجان غربی به پایان رسید.

لیگ برتر فوتسال زنان با قهرمانی پیکان تهران به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در رابطه با برگزاری آیین گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: این مراسم موجب می‌شود تا شاهد بروز و ظهور فرهنگ همیاری و کمک به نیازمندان در جامعه باشیم.

ایین گلریزان پهلوانان شهر تهران برای (آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد) با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان، حسن اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و مهرعلی باران‌چشمه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و دیگیر خیرین، جمعه 26 فروردین ماه در زورخانه جوانمردان شهدای کن به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل نمایندگان ایران در ماده تفنگ سه وضعیت زنان و تپانچه 25 متر زنان هم به فینال راه نیافتند.

در پی انتشار مطالب و اظهارنظرهایی درباره بدهی معاون پیشین باشگاه پرسپولیس، این باشگاه اعلام کرد؛ از دریافت اسناد مالی مثبته به منظور حل مساله پیش آمده استقبال می‌کند.

حمید سجادی با تمجید از ورزشکاران ورزش زورخانه ای، گفت: آرزویم این است که این رشته را به جهان معرفی کنیم.

سید حمید سجادی از اجرای عالی حرکات زورخانه ای توسط ورزشکاران این رشته به وجد آمد و ایستاده آن ها را مورد تشویق قرار داد.

جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال با حضور مصطفی آجورلو مدیرعامل و معاونان، مدیران و آرش برهانی رییس آکادمی باشگاه استقلال برگزار شد.

مراسم گلریزان با هدف کمک به آزادی برخی از زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

یک نشریه انگلیسی ضمن معرفی پرگل ترین دیدارهای جام جهانی از دیدار انگلیس - ایران به عنوان دیداری که می تواند پرگل ترین دیدار تاریخ جام جهانی شود یاد کرد.

باشگاه برنلی پس از عدم موفقیت ورزشی، راه خود را از سرمربی تیم شان دایک جدا کرد.

برخی مواد غذایی هستند که مصرف آن‌ها موجب کالری سوزی بیشتری می‌شود و ورزشکاران باید در برنامه غذایی خود به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

سرپرست کاروان ایران در المپیک ناشنوایان از حضور دو پرچمدار زن و مرد در المپیک برزیل خبر داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن انتقاد از رویه موجود داوری، پیشنهاداتی برای 6 بازی باقی مانده لیگ عنوان کرد و گفت که می‌توان با تشکیل یک کمیته ویژه کیفیت داوری را در این 6 هفته تا حدودی بالاتر برد.