یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اینترمیامی به زودی دو مسی خواهد داشت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینترمیامی به زودی دو مسی خواهد داشت!

به نظر می‌رسد تیاگو مسی، پسر بزرگ لیونل مسی، در مسیری مشابه پدرش، قرار است به تیم‌های پایه اینتر میامی بپیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو به دنبال راهیابی به سیستم جوانان در فورت لادردیل است جایی که پسران دیوید بکام و فیل نویل - رومئو و هاروی - با اینتر میامی قرارداد دارند. تیاگو 2 نوامبر سال جاری 11 ساله می‌شود.

کل خانواده مسی - ز جمله آنتونلا روکوتزو - در هفته‌های اخیر در بازی‌های اینتر میامی حضور داشتند و شاهد قهرمانی در یک جام هم بوده‌اند.

اینتر میامی هیچ هیاهویی برای احتمال جذب تیاگو مسی به راه نینداخته است، بلکه آنها به درستی به جای آن با افتخار از تلاش‌هایشان برای تربیت ستاره‌های بومی صحبت می‌کنند. ویکتور پاستورا، مدیر آکادمی به وبسایت رسمی باشگاه گفت: "ما مشتاقانه منتظر یک فصل عالی دیگر پس از فصل بسیار موفق 23-2022 هستیم. پتانسیل و موفقیت برنامه آکادمی ما به بهترین وجه با کمک 6 بازیکن آکادمی در تیم اول ما، 15 بازیکن آکادمی که بخشی از MLS NEXT Pro ما در این فصل بودند و صدور 20 بازیکن به تیم‌های دیگر نتیجه داده است.

ما می‌خواهیم از بازیکنان جاه‌طلب، والدین فداکار آنها و کارکنان سخت‌کوش خود استقبال گرم کنیم. برنامه آکادمی ما ایجاد شده است تا به بازیکنان با استعداد فلوریدا جنوبی فرصت دستیابی به رویاهای خود را بدهد.

ما قدردانی خود را برای این فرصت نشان می‌دهیم و نهایت تلاش خود را برای استفاده حداکثری از هر روز در این موقعیت را انجام می‌دهیم. ما به رشد همکاری باشگاه شریک خود ادامه خواهیم داد و برای ایجاد رابطه با هر برنامه مرتبط با جوانان در جنوب فلوریدا تلاش خواهیم کرد. ما از مالکان و مدیر ورزشی خود به خاطر حمایت و تعهد همیشگی‌شان برای فراهم کردن بستری عالی برای رسیدن به رویاهایمان تشکر می‌کنیم."

اینترمیامی به زودی دو مسی خواهد داشت! 2
اینترمیامی به زودی دو مسی خواهد داشت! 3