جمعه 10 فروردین 1403

دیوید بکام

دیوید بکام

وب‌گاه خبر آنلاین

نیمار، ستاره برزیلی الهلال تصویر جدیدی منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بسیاری معتقد هستند که خرید باشگاه اینترمیامی توسط دیوید بکام، ستاره سابق انگلیس، یکی از بزرگ‌ترین معاملات دنیای ورزش بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

بورنموث در شرایطی که با نتیجه سه بر صفر از لوتون عقب بود، در نهایت به پیروزی 4-3 دست یافت.

وب‌گاه فرارو

دیوید بکهام، ستاره فوتبال جهان در گفتگو با برنامه «باشگاه فوتبال» شبکه ای‌اس‌پی‌ان، صحت ویدیوی مربوط به هنرنمایی با توپ و سه شوت سرکش در ساحل را تائید کرد. ستاره فوتبال انگلستان، منچستر یونایتد و رئال مادرید درباره این ویدیو که اخیرا در فضای مجازی پربازدید شده گفت: معلوم است که واقعی است. من چند ساعتی در ساحل بودم و برای این کار آماده شده بودم.

وب‌گاه عصر ایران

دیوید بکهام ستاره پیشین تیم ملی انگلیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد این ویدیو که سال‌ها پیش به عنوان یک چالش در فضای اینترنت وایرال شده بود واقعی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوید بکام در مصاحبه ای اعلام کرد این ویدیو که سالها پیش در فضای اینترنت وایرال شده بود واقعی بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دیوید بکهام در مصاحبه ای اعلام کرد این ویدیو که سالها پیش در فضای اینترنت وایرال شده بود واقعی بوده است. او در این فیلم کنار ساحل نشانه گیری های عجیبی با توپ انجام می دهد که حیرت آور است.

وب‌گاه عصر ایران

لیونل مسی (6) و دیوید بکام (8) دیگر نمایندگان فوتبال در بالای فهرست 10 ورزشکار پر درآمد تاریخ هستند اما نکته جالب آن که بعد از نیمار در رده شانزدهم، نام هیچ فوتبالیست دیگری در این فهرست به چشم نمی‌خورد.

وب‌گاه ورزش سه

الکسی لالاس، مدافع سابق تیم ملی آمریکا، اظهارات جالبی را درباره لیونل مسی و اینترمیامی مطرح کرده است.

وب‌گاه فرارو

حضور ستاره فوتبال را در فرش قرمز فیلم جدید نتفلیکس ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور ستاره فوتبال را در فرش قرمز فیلم جدید نتفلیکس ببینید.

وب‌گاه ورزش سه

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید همانطور که خودش دستورات مدیریت رئال مادرید برای کنار گذاشتن دیوید بکام از ترکیب را نادیده گرفته، لوئیس انریکه هم باید همین کار را با کیلیان امباپه انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دلیل وجود رنگ‌های شیمیایی و فلزات مختلف در مواد تتو، مهم است که افراد این کار را در چه مراکزی و زیر دست چه افرادی انجام دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ویکتوریا بکهام پس از شکستن پایش در حین تمرین با همسر فوتبالیستش با عصا و کفش پاشنه بلند دیده شد!

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال اینتر میامی در یک بازی پرگل و در روز درخشش دو فوق ستاره خود موفق شد اورلاندو سیتی را با نتیجه پنج بر صفر شکست دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیونل مسی جزو پادشاهان اینستاگرام است! فوق ستاره اینترمیامی دومین نفری در دنیاست که به نیم میلیارد دنبال‌کننده رسیده است. اما او هنوز خیلی از کریستیانو رونالدو عقب است. لیونل مسی جزو پادشاهان اینستاگرام است! فوق ستاره اینترمیامی دومین نفری در دنیاست که به نیم میلیارد دنبال‌کننده رسیده است. اما او هنوز خیلی از کریستیانو رونالدو عقب است. به گزارش عرشه آنلاین؛ لیونل مسی با عبور از مرز...