یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اینترمیامی مربی سابق مسی را استخدام می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینترمیامی مربی سابق مسی را استخدام می‌کند

اینترمیامی نه تنها بازیکنان سابق بارسا بلکه مربی پیشین این تیم را هم به خدمت می‌گیرد تا عملا تبدیل به شعبه این باشگاه در لیگ آمریکا شود.

به گزارش "ورزش سه"، جراردو تاتا مارتینو، مربی سابق بارسا تایید کرد که در حال مذاکره با اینترمیامی است تا جانشین فیل نویل شود. نویل به دلیل کسب نتایج ضعیف از مربیگری این تیم برکنار شده است.

نام اینترمیامی این روزها به شدت بر سر زبان‌ها است چون لیونل مسی و سرخیو بوسکتس، دو ستاره سابق بارسا را به خدمت گرفته و در تلاش است تا با جذب جوردی آلبا، هت تریک کند.

اما این باشگاه به دنبال یک مربی جدید هم هست و مایل است تاتا مارتینو که هم در بارسا و هم در تیم ملی آرژانتین با مسی کار کرده را جذب کند. مارتینو در حاشیه بازی بزرگداشت مکسی رودریگز که مسی در آن هت تریک کرد، با تایید شایعات گفت: «ما در حال گفتگو با اینترمیامی هستیم.»

در هر حال، ورود مسی و مارتینو به اینترمیامی آن قدر سریع نیست که تیم را نجات دهند. اینتر در فصل جاری نتایج بسیار بدی گرفته و این هفته نیز برابر فیلادلفیا یونیون 4 بر یک شکست خورد که هفتمین باخت پیاپی این تیم در MLS بود و به این ترتیب در قعر جدول کنفرانس شرق ایستاد.

اینترمیامی مربی سابق مسی را استخدام می‌کند 2