پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اینترمیامی 4-0 آتلانتا: اعجوبه‌ای به نام مسی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینترمیامی 4-0 آتلانتا: اعجوبه‌ای به نام مسی!

اینترمیامی موفق شد در دیدار برابر آتلانتا با نتیجه 0-4 و با درخشش لیونل مسی به پیروزی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی بامداد امروز به مصاف آتلانتا یونایتد رفت و توانست این تیم را با نتیجه 0-4 از سر راه بردارد. تنها هشت دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود که مسی موفق شد گل زیبایی را وارد دروازه حریف کند و تیمش را پیش بیاندازد تا خیال بازیکنان و کادر فنی تا حدی راحت شود. این گل زودهنگام شرایط را برای حریف دشوار کرد اما آنها کوتاه نیامدند و سعی در جبران این نتیجه داشتند که فایده‌ای نداشت و در دقیقه 22 پاس گل رابرت تیلور بار دیگر به مسی رسید تا او اختلاف را به دو گل برساند.

در دقیقه 44 و پیش از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول از سوی داور هم خود تیلور که پاس گل دوم مسی و تیمش را ارسال کرده بود توانست بار دیگر دروازه را باز کند تا اینترمیامی با نتیجه مطمئن 0-3 راهی رختکن شود. آتالانتا در ابتدای نیمه دوم تغییراتی در تیمش ایجاد و سعی کرد شرایط را به سود خودش تغییر دهد اما بار دیگر این ستاره آرژانتینی بود که نبوغش را به رخ فوتبال این کشور کشید و توانست در دقیقه 53 پاس زیبایی را برای تیلور ارسال کند تا او هم در این بازی دبل کرده باشد.

عطش اینترمیامی پس از این گل تا حدی فروکش کرد و تیم حریف سعی در جبران نتیجه داشت اما دو تیم نتوانستند از فرصت‌هایی که در اختیارشان قرار گرفت استفاده کنند، خصوصا آتلانتا که در دقیقه 86 و در حالی که یکی از بازیکنان اینترمیامی اخراج شده بود فرصت گزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد و دروازه‌بان اینترمیامی توانست ضربه تیاگو آلمیدا را مهار کند.

بازی در نهایت با نتیجه 0-4 و با دو گل و یک پاس گل از سوی مسی به پایان رسید تا مشخص شود که او برای شکستن رکوردها به لیگ آمریکا رفته است.

اینترمیامی 4-0 آتلانتا: اعجوبه‌ای به نام مسی! 2
اینترمیامی 4-0 آتلانتا: اعجوبه‌ای به نام مسی! 3
اینترمیامی 4-0 آتلانتا: اعجوبه‌ای به نام مسی! 4