سه‌شنبه 10 مهر 1403

اینجا فقط در اختیار یونایتد، لیورپول و چلسی بود / پپ: یادتان نرود سیتی کجا بود و الان کجا است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینجا فقط در اختیار یونایتد، لیورپول و چلسی بود / پپ: یادتان نرود سیتی کجا بود و الان کجا است!

پپ گواردیولا در آستانه دیدار با اسلاون براتیسلاوا گفت سیتی تا چند سال پیش هرگز نمی‌توانست به لیگ قهرمانان برسد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که فصل جدید لیگ قهرمانان را با تساوی بدون گل مقابل اینتر در خانه خودش آغاز کرده از ساعتی دیگر در اسلواکی به مصاف اسلاون براتیسلاوا می‌رود.

گواردیولا در آستانه این مسابقه در مصاحبه‌ای با شبکه TNT شرکت کرد تا درباره این بازی و شرایط تیمش صحبت کند.

پپ در این مصاحبه به هواداران و منتقدان یادآوری کرد که از زمان حضور او روی نیمکت منچسترسیتی است که حضور در این رقابتها برای سیتی یک اتفاق عادی است و قبلا سیتی هرگز نتوانسته بود به لیگ قهرمانان برسد:" بچه‌های ما از این رقابت یعنی چمپیونزلیگ لذت می‌برند. حالا همه عادت کرده‌اند که ما هر سال در لیگ قهرمانان باشیم و انگار که یک اتفاق معمولی است. ولی 10 سال پیش یا قبل‌تر این تیم هرگز به اینجا نمی‌رسید. منچسترسیتی هیچوقت در چمپیونزلیگ نبود. از انگلیس همیشه یونایتد و لیورپول و چلسی بودند که به این رقابت‌ها می‌آمدند و البته آرسنال. بله، تیمهای زیادی از انگلیس چمپیونزلیگی می‌شدند ولی ما اینجا نبودیم. ولی حالا حضور ما تبدیل به یک روتین منظم شده که خیلی هم قشنگ است. امیدوارم حالا حالاها برنامه همین باشد".

خبرنگار تی‌ان‌تی به پپ گفت می‌دانستی ولادیمیر وایس، کاپیتان اسلوان براتیسلاوا بازیکن جوانان منچسترسیتی بوده و در سال 2008 با تیم جوانان سیتی فاتح جام حذفی شده است؟

گواردیولا: شوخی می‌کنی؟

خبرنگار: نه. شوخی نمی‌کنم.

گواردیولا: عجب. 2008؟ بازیکن آکادمی بوده و قهرمان حذفی جوانان شده؟ خدای من. چه جالب. الان کاپیتان اسلاوان است؟ خیلی جالبه. خوب شد که فهمیدم.

خبرنگار: شاید بعد از بازی باهاش گپ بزنی.

گواردیولا: بله. صد در صد.

اینجا فقط در اختیار یونایتد، لیورپول و چلسی بود / پپ: یادتان نرود سیتی کجا بود و الان کجا است! 2