جمعه 7 اردیبهشت 1403

اینستاگرام

اینستاگرام

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از علیرضا بیرانوند دوروازه‌بان تیم ملی فوتبال و همسرش که در حال همخوانی با کنسرت لری فرج علیپور است منتشر شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. ویدیویی از علیرضا بیرانوند دوروازه‌بان تیم ملی فوتبال و همسرش که در حال همخوانی با کنسرت لری فرج علیپور است منتشر شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. منبع: خبرآنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

حمید معصومی‌نژاد خبرنگار شناخته شده و بازیگر فیلم «سال گربه» درباره تابعیت ایتالیایی خود در این کشور توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد تبهکار که با معرفی خود به عنوان روانشناس و با ترفند ویزیت حضوری، زنان را مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار می‌داد از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پسر جوان که با تهدید یک دختر فراری را مجبور به همدستی در سرقت خودرو کرده بود در آخرین سرقت او را با پلیس تنها گذاشت و فرار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه ایران نوشت: چند روز قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از ربوده شدن دختر 16 ساله‌اش خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

آرش رضاوند می‌گوید استقلال حق اشتباه‌کردن ندارد و برای رسیدن به قهرمانی باید روند فعلی‌اش را ادامه دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حذف تصاویر همسر مهدی قائدی از اینستاگرام این فوتبالیست و انتشار استوری‌های کنایه‌آمیز شایعه جدایی این زوج را قوت بخشید. مهدی قائدی لژیونر و ستاره کشورمان، از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران و ایران را به نام همسرش کرده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارول سلیکو می‌گوید مصاحبه هفته گذشته او در واقع قدیمی و متعلق به 10 سال گذشته است و تمام نقل قول‌های آن هم جعلی است.

وب‌گاه گسترش

سردار وحید مجید گفت: اقداماتی که این مجرمان سایبری در حوزه کنکور انجام می‌دادند شامل دریافت پول‌های کلان از داوطلبان بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع خبری از فیلتر اپلیکیشن پیام رسان دیسکورد خبر داد که مخصوص گیمرها است. استفاده از دیسکورد برای بسیاری از کاربران ایرانی بدون VPN امکان پذیر نیست. نسخه وب دیسکورد با IP ایران در دسترس نیست و نسخه موبایل نیز با اختلال همراه است. یک پلتفرم دیگر در ایران فیلتر شد!

وب‌گاه عصر ایران

در صفحه اینستاگرام ناصر تقوایی فیلمساز برجسته سینمای ایران عکسی جدید منتشر شده است.

وب‌گاه الف

صفحه اینستاگرام بی‌بی‌سی فارسی در پستی از مخاطبان خود خواسته بود به ترس از حمله اسراییل اعتراف کنند اما نگاهی به نظرات این پست نشان می‌دهد هشتگ نگرانی به یک پروژه شکست‌خورده تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که خود را در فضای مجازی روان شناس معرفی کرده بود و هنگام مراجعه حضوری افراد، از آنان اخاذی می کرد؛ خبر داد و گفت: این پرونده 10 شاکی دارد. رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که خود را در فضای مجازی روان شناس معرفی کرده بود و هنگام مراجعه حضوری افراد، از آنان اخاذی می کرد؛ خبر داد و گفت: این پرونده 10 شاکی دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ داود...