دوشنبه 16 مهر 1403

اینوتکس 1402 به ایستگاه پایانی رسید / تقدیر از برگزیدگان بخش‌های رقابتی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اینوتکس 1402 به ایستگاه پایانی رسید / تقدیر از برگزیدگان بخش‌های رقابتی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، دوازدهمین دوره رویداد و نمایشگاه اینوتکس، بزرگ‌ترین رویداد نوآوری و فناوری ایران، امروز 22 اردیبهشت‌ماه 1402 پس از 4 روز نمایش و ارائه بازیگران زیست‌بوم نوآوری ایران به بازدیدکنندگان، روز پایانی خود را طی کرد. اینوتکس امسال، اولین رویداد فینوتکس را نیز با هدف تمرکز بر بازیگران سرمایه‌گذاری و تأمین مالی زیست‌بوم نوآوری و فناوری برگزار کرده بود که همزمان با اینوتکس، به پایان رسید.

آئین اختتامیه رویداد اینوتکس با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و عوامل اجرایی نمایشگاه اینوتکس نیز امروز 22 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

در مراسم اختتامیه رویداد اینوتکس 1402، برگزیدگان مسابقه علمی کنز، رویداد «اینوتکس پیچ» و رویداد «اینوتکسیکاپ» نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند. اینوتکس‌پیچ، برنامه رقابت استارت‌آپ‌ها در حضور سرمایه‌گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین‌المللی است و رویداد اینوتکسیکاپ نیز فرصتی است که کودکان و نوجوانان با قرار گرفتن در موقعیت‌های عملی، چالش‌های مختلف و مواجه با مسائل گوناگون، راه‌حل‌ها و ایده‌های مناسب ارائه دهند.

در این دوره از بخش اینوتکس پیج، برای برگزیدگان جوایز نقدی برای تیم‌های اول تا سوم، 30، 20 و 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که تیم کروسین فدک از استان خراسان رضوی برگزیده رتبه اول و تیم بومرنگ، از استان هرمزگان به عنوان برگزیده رتبه دوم انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند. به برندگان اینوتکس پیچ، علاوه بر جایزه نقدی، مبلغ 1 میلیارد ریال تسهیلات نیز از طرف پست بانک ایران اعطا شد.

در این بخش برنامه «بتل استارت‌آپی» نیز برگزار شد که در آن تیم‌های مختلف استارت‌آپی به صورت دو به دو و در زمان‌های 3 دقیقه‌ای تیم مقابل خود را از نظر مارکتینگ و بازار به چالش کشیدند. این برنامه نیز یک برنده با جایزه 5 میلیون تومانی و امکان دریافت تسهیلات پست‌بانک ایران داشت.

به برندگان بخش سیکاپ در رویداد اینوتکس گواهی و مدال سازمان مالکیت فکری ویپا اعطا شد. رتبه اول این بخش، محدثه سادات مقتدایی برای طرح وایت‌برد هوشمند و محمدرضا سلطان‌زاده با طرح ربات cnc رتبه دوم را کسب کردند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید اینوتکس 1402 اختتامیه اینوتکس علم و فناوری ایران روح الله دهقانی فیروزآبادی برگزیدگان اینوتکس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است