شنبه 6 مرداد 1403

استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد که تردد 500 هزار زائر خارجی در اربعین 1403 از مرزهای کشور به سوی عراق پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین از پیش‌بینی تردد 500 هزار زائر خارجی در اربعین 1403 از مرزهای کشور به سوی عراق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرکس مصری بار دیگر در بردسکن خراسان رضوی دیده شد.

خبرگزاری مهر

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز اجرای طرح حدنگاری محدوده و حریم راه‌های کشور (موسوم به طرح کاداستر) در هفت استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت از فرصت 2 هفته‌ای برای جبران عقب ماندگی در حوزه حدنگاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استان خراسان رضوی به عنوان زادگاه رئیس جمهور فقید رکورددار بیشترین نام‌گذاری به نام شهید ابراهیم رئیسی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از ساعاتی پس از رسمی شدن اخبار شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، تاکنون 27 استان کشور نسبت به نام‌گذاری برخی معابر و اماکن به نام شهدای خدمت به ویژه رئیس‌جمهور شهید اقدام کردند که در این گزارش به جزئیات و عناوین این نام‌گذاری‌ها اشاره می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این که 34 درصد مشترکان خانگی از ابتدای خرداد با کاهش مصرف برق خود، از پاداش صرفه جویی بهره‌مند شدند، گفت: در همین مدت قبض برق 11 درصد مشترکان نیز رایگان شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این که 34 درصد مشترکان خانگی از ابتدای خرداد با کاهش مصرف برق خود، از پاداش صرفه‌جویی بهره مند شدند، گفت: در همین مدت قبض برق 11 درصد مشترکان نیز رایگان شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این که 34 درصد مشترکان خانگی از ابتدای خرداد با کاهش مصرف برق خود، از پاداش صرفه جویی بهره مند شدند، گفت: در همین مدت قبض برق 11 درصد مشترکان نیز رایگان شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حاشیه نشست مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و آیین بدرقه کاروان اعزامی کشورمان تفاهمنامه همکاری بین کمیته ملی المپیک و آستان قدس رضوی امضا شد

خبرگزاری مهر

کمیته ملی المپیک و آستان قدس رضوی به منظور بهره مندی از توانایی ها، ظرفیت ها و امکانات در اختیار موسسه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه تابناک

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی، 450 خودرو در مسیر رودخانه دولت آباد در شهرستان چناران این استان گرفتار سیل شدند که به آنها امدادرسانی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی اعلام کرد که ه 450 خودرو گرفتار در مسیر رودخانه دولت آباد در شهرستان چناران این استان امدادرسانی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی، 450 خودرو در مسیر رودخانه دولت آباد در شهرستان چناران این استان گرفتار سیل شدند که به آنها امدادرسانی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از 100 طبیعت گرد در دره «شمخال» در شهرستان درگز گرفتار سیلاب شدند که جریان امدادرسانی به آنان ادامه دارد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از 100 طبیعت گرد در دره «شمخال» در شهرستان درگز گرفتار سیلاب شدند که جریان امدادرسانی به آنان ادامه دارد. به گزارش عرشه آنلاین، دکتر سید «علی منیری» جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:...