پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

این خبر سیمئونه را عصبانی می‌کند / مذاکره برای نخریدن تکنیکی‌ترین بازیکن لیگ عربستان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این خبر سیمئونه را عصبانی می‌کند / مذاکره برای نخریدن تکنیکی‌ترین بازیکن لیگ عربستان

اتلتیکو مادرید با وجود اصرارهای دیه‌گو سیمئونه به دلیلی عجیب، فرصت به خدمت گرفتن انگولو کانته از الاتحاد عربستان را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در طول تابستان یک ستاره خاص را هدف گرفته بود و تلاش زیادی به کار بست تا انگولو کانته فرانسوی را از الاتحاد عربستان به خدمت بگیرد. به خصوص بعد از درخشش کانته با پیراهن تیم ملی فرانسه در یورو، اصرار دیه‌گو سیمئونه به خرید این ستاره تکنیکی بیشتر شد.

با اینکه اتلتیکو جذب کانر گالاگر از چلسی را قطعی کرده بود، ولی سیمئونه همچنان اصرار داشت که در تیمش به یک هافبک تکنیکی نیاز دارد و هیچکس به اندازه انگولو کانته به کارش نخواهد آمد.

در گزارشی که امروز منتشر شده، پشت پرده ناکامی اتلتیکو در انجام این انتقال فاش شده است. الاتحاد در پاسخ به تماس‌های اتلتیکو ابتدا اعلام کرد برای واگذاری کانته 20 میلیون یورو می‌خواهد.

این رقم فورا با اعتراض مدیران اتلتیکو مواجه شد. درنهایت الاتحاد به باشگاه اسپانیایی اطلاع داد که حاضر است کانته را با رقم 15 میلیون یورو واگذار کند ولی عجیب اینکه مدیران اتلتیکو به باشگاه عربستانی گفتند این قیمت را هم برای انگولو کانته بیش از حد بالا می‌دانند.

اما علت اصلی این رفتار مدیران اتلتیکو این بود که آنها به صورت همزمان در حال مذاکره با آدرین رابیو بوده و معتقد بودند با خرید رابیو می‌توانند رضایت سیمئونه را به دست بیاورند. انتقالی که انجام نشد چرا که رابیو حاضر نبود دستمزد خود را کاهش دهد و درنهایت مدیران اتلتیکو نتوانستند درخواست سرمربی‌شان را به انجام برسانند.

این خبر سیمئونه را عصبانی می‌کند / مذاکره برای نخریدن تکنیکی‌ترین بازیکن لیگ عربستان 2