پنج‌شنبه 19 مهر 1403

این زوج تیم ملی به دنبال فراموشی VNL کابوس‌وار

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این زوج تیم ملی به دنبال فراموشی VNL کابوس‌وار

پاسور های تیم ملی به فکر جبران فرم ضعیف خود در لیگ ملتهای والیبال خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، دو پاسور اصلی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال علی رغم اینکه نتوانستند عملکرد خوبی از خود در این تورنمنت نشان دهند دوباره برای حضور در جام ملتهای آسیا به تیم ملی فراخوانده شده اند و اگر مصدوم نشوند قطعا حضورشان در تیم ملی برای این تورنمنت قطعی خواهد بود.

هر دوره که جواد کریمی در این مسابقات حاضر بوده تیم ملی توانسته قهرمان مسابقات شود و او برای اینکه سومین قهرمانی خود را به دست بیاورد کار سختی در برابر تیم‌هایی مثل ژاپن خواهد داشت. از طرف دیگر محمد طاهر وادی که پس از سید محمد موسوی قدیمی ترین فرد می‌خواهد کار نیمه تمام خود در سال 2015 را به اتمام برساند. او که در سال 2015 با سرمربی گری پیمان اکبری به مدال نقره در این تورنمنت دست پیدا کرده میخواهد اولین طلای خود در این جام را در سن سی و چهار سالگی بدست بیاورد و کارنامه افتخارات خود را پر بار تر کند.

هر دو پاسور قطعا به دنبال اعاده حیثیت از خود خواهند بود. این دو پس از عملکرد ضعیفشان در لیگ ملتهای والیبال مورد اعتقاد هواداران قرار گرفتند و کار تا جایی پیش رفت تا اینکه حتی شایعاتی مبنی بر حضور دوباره سعید معروف نیز شنیده شد.

حال این دو برای اینکه دل هواداران را به دست بیاورند باید مدال طلای مسابقات را برای هواداران ایرانی به ارمغان بیاورند در غیر این صورت انتقادات از آنها دوباره در فضای مجازی و حقیقی اوج خواهد گرفت. باید دید زوج وادی و کریمی می‌توانند خود را از زیر سایه سنگین معروف در بیاورند یا که خیر؟ البته خود سعید معروف در چهارمین دوره حضور خود در جام ملتهای آسیا توانست طعم اولین قهرمانی در این مسابقات را بچشد و شاید انتقادات از این دو پاسور حال حاضر تیم ملی کمی هم غیر منصفانه باشد.

این زوج تیم ملی به دنبال فراموشی VNL کابوس‌وار 2
این زوج تیم ملی به دنبال فراموشی VNL کابوس‌وار 3