چهارشنبه 4 مهر 1403

این شرط اول من بود / اگر مسی و نیمار می‌ماندند، مربی PSG نمی‌شدم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این شرط اول من بود / اگر مسی و نیمار می‌ماندند، مربی PSG نمی‌شدم!

لوئیس انریکه در برنامه مستند ویژه خود گفت که اگر لیونل مسی و نیمار در پی اس جی حضور داشتند، هرگز هدایت این تیم را قبول نمی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اسپانیایی در برنامه جدیدش با عنوان «تو هیچ ایده ای نداری» دلایلش را برای امضای قرارداد با تیم پاریسی توضیح داد.

او در این سری برنامه ها از مسائل مختلف حرفه ای و شخصی خودش که کمتر دیده شده و در موردشان پرداخته شده، حرف می زند.

انریکه تابستان سال قبل مربی پی اس جی شد و این تیم را قهرمان لیگ فرانسه کرد. او با پاریس تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم پیش رفت ولی مغلوب دورتموند شدند.

این مربی توضیح می دهد که به دلیل سیاست های خاص خودش، مربی پاری سن ژرمنی که مثلث مسی، نیمار و امباپه را داشت، نمی شد.

انریکه توضیح داد: «اگر داشتن بهترین بازیکنان جهان تضمینی برای قهرمانی باشد، پاریس باید هشت لیگ قهرمانان داشته باشد ولی در عمل هیچی ندارد. وقتی پیشنهاد پی اس جی رسید برایم مهم بود بدانم ترکیب بازیکنان چطور است و قرار است چه کسانی را بخریم. من هرگز مربی آن تیم که مثلث مسی، نیمار و امباپه را داشت، نمی شدم. این شرط اول من بود.»

واقعیت این است که به محض ورود سرمربی سابق اسپانیا، نیمار و وراتی چمدان های خود را بستند و از پاریس رفتند. لیونل مسی هم با اتمام قراردادش از پی اس جی جدا شده بود. از آن مثلث معروف نیز فقط امباپه باقی ماند. علاوه بر این، ترکیب بازیکنان تیم فرانسوی نیز به شدت تغییر کرده است. فلسفه خریدهای پاریس با انریکه نیز عوض شده و تیمی با میانگین سنی بسیار جوان در اختیار دارند.

این شرط اول من بود / اگر مسی و نیمار می‌ماندند، مربی PSG نمی‌شدم! 2