چهارشنبه 4 مهر 1403

این صحبت‌های آنچلوتی ژابی را ناراحت می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این صحبت‌های آنچلوتی ژابی را ناراحت می‌کند!

صحبت‌های کارلو آنچلوتی درباره آینده‌اش در رئال مادرید، ممکن است بر روی آینده ژابی آلونسو تأثیر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، با ورود ژابی آلونسو به عنوان سرمربی، بایر لورکوزن به اوج خود رسید و با کسب دوگانه (قهرمانی لیگ و جام حذفی) به اوج خود رسید. اما سوال اینجاست که این مربی اسپانیایی تا چه مدت دیگر روی نیمکت این تیم خواهد نشست؟

آلونسو تا سال 2026 با بایر لورکوزن قرارداد دارد، اما احتمال جدایی او در تابستان آینده وجود دارد. در بهار گذشته، باشگاه‌های سابق او، یعنی لیورپول و بایرن مونیخ، به او پیشنهاد دادند، اما او به وضوح اعلام کرد که فقط برای این فصل در لورکوزن می‌ماند. پیش‌بینی می‌شد که رئال مادرید در تابستان آینده تلاش کند تا او را به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی به خدمت بگیرد.

اما اظهارات اخیر آنچلوتی بسیار قابل توجه است. او گفت:«بودن در رئال مادرید، بهترین باشگاه جهان، حس خاصی دارد. من دوست دارم سال‌های بیشتری در اینجا بمانم. من در اینجا هیچ تاریخ انقضایی ندارم. تا زمانی که از کارم لذت ببرم، ادامه می‌دهم.» قرارداد رسمی آنچلوتی که تاکنون سه بار با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان شده است، تا سال 2026 اعتبار دارد، همانند قرارداد آلونسو با بایر.

در سال 2023، آنچلوتی قرارداد خود را تمدید کرد. در آن زمان نیز شایعاتی درباره پایان کار او در رئال وجود داشت و او به شدت به سمت سرمربیگری تیم ملی برزیل نزدیک شده بود، اما این انتقال انجام نشد. بدون شک، مسیر آلونسو به یک باشگاه بزرگ‌تر از بایر لورکوزن منتهی خواهد شد. رئال مادرید یک قدم منطقی خواهد بود، زیرا آلونسو از سال 2009 تا 2014 پیراهن این تیم را به تن داشت اما باید دید که در صورت ادامه حضور آنچلوتی در رئال، آینده ژابی تغییر خواهد کرد یا خیر.

این صحبت‌های آنچلوتی ژابی را ناراحت می‌کند! 2