چهارشنبه 6 تیر 1403

این نامزد‌ها در صدر نظرسنجی‌های انتخاباتی نشسته‌اند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
این نامزد‌ها در صدر نظرسنجی‌های انتخاباتی نشسته‌اند

براساس نظرسنجی یکی از مراکز نظرسنجی که در 25خرداد انجام شده است، قالیباف با 26درصد، جلیلی با 24 درصد، پزشکیان با 18درصد، زاکانی، قاضی‌زاده‌هاشمی و پورمحمدی مجموعا با 5درصد در نظرسنجی‌ها قرار دارند. همچنین براساس این نظرسنجی 26درصد هنوز تصمیم نگرفته‌اند در انتخابات شرکت کنند. دنیای اقتصاد نوشت براساس نظرسنجی یکی از مراکز نظرسنجی که در 25خرداد انجام شده است، قالیباف با 26درصد، جلیلی با...

دنیای اقتصاد نوشت براساس نظرسنجی یکی از مراکز نظرسنجی که در 25خرداد انجام شده است، قالیباف با 26درصد، جلیلی با 24 درصد، پزشکیان با 18درصد، زاکانی، قاضی‌زاده‌هاشمی و پورمحمدی مجموعا با 5درصد در نظرسنجی‌ها قرار دارند. همچنین براساس این نظرسنجی 26درصد هنوز تصمیم نگرفته‌اند در انتخابات شرکت کنند.

این نظرسنجی میزان مشارکت را 47درصد تخمین زده است. همچنین در نظرسنجی دیگری که روز 26خرداد انجام شده است میزان مشارکت در انتخابات 52درصد اعلام شده است.

در این نظرسنجی از میان کسانی که رای می‌دهند، قالیباف با 34درصد، پزشکیان21درصد و جلیلی 21درصد در رتبه نخست قرار دارند. همچنین در میان کسانی که برای شرکت در انتخابات تردید دارند، پزشکیان با 22درصد، قالیباف با 16درصد، جلیلی با 8 درصد، در رتبه‌های نخست قرار دارند. مرددین نیز 28درصد در این بخش اعلام شده است.

نتایج این افکارسنجی در بین کسانی که رای می‌دهند و کسانی که تردید دارند نیز چنین اعلام شده است: قالیباف 29درصد، پزشکیان 21درصد، جلیلی 18درصد. این بخش میزان مرددین را نیز 19درصد اعلام کرده است. همچنین براساس این نظرسنجی میزان آرای پزشکیان در استان‌های ترک و کردنشین دوبرابر قالیباف و سه برابر جلیلی است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

این نامزد‌ها در صدر نظرسنجی‌های انتخاباتی نشسته‌اند 2