یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ای مهدی موعود (عج) محتاج دعایت هستیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ای مهدی موعود (عج) محتاج دعایت هستیم + فیلم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کلیپی که برای اولین بار در فضای مجازی از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای منتشر و دست به دست می‌شود که در آن می‌گوید: ای امام زمان ای مهدی موعود! محبوب این امت ای سلاله پاک پیامبران و ای میراث بر همه‌ی انقلابهای توحیدی و جهانی! ملت ما با یاد تو و با نام تو از آغاز خو گرفته است و لطف تو را در زندگی خود و در وجود خود آزموده است ای بنده شایسته ی صالح خدا! ما...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کلیپی که برای اولین بار در فضای مجازی از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای منتشر و دست به دست می‌شود که در آن می‌گوید: ای امام زمان ای مهدی موعود! محبوب این امت ای سلاله پاک پیامبران و ای میراث بر همه‌ی انقلابهای توحیدی و جهانی! ملت ما با یاد تو و با نام تو از آغاز خو گرفته است و لطف تو را در زندگی خود و در وجود خود آزموده است ای بنده شایسته ی صالح خدا!

ما امروز محتاج دعایی هستیم که تو از آن دل پاک الهی و ربانی و از آن روح قدسی برای پیروزی این ملت و پیروزی این انقلاب بکنی و به دست قدرتی که خدا در آستین تو قرار داده است، به این ملت و راه این امت کمک بفرمایی.

عَزِیز عَلَینا أَن نَری الخَلقَ وَلاتُری؛ ای امام زمان! برای ما خیلی سخت است که در این جهان، در این طبیعت بی پایان که متعلق به صالحان است متعلق به بندگان خداست دشمنان خدا را ببینیم، آثار وجود دشمنان خدا را لمس بکنیم اما تو را نبینیم و از نزدیک فیض حضور تو را زیارت نکنیم.