شنبه 7 مهر 1403

باران سیل‌آسا دورتموند را غافلگیر کرد / باورنکردنی در یورو: تخلیه آب با جارودستی! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باران سیل‌آسا دورتموند را غافلگیر کرد / باورنکردنی در یورو: تخلیه آب با جارودستی! (عکس)

باران سیل‌آسا در شهر دورتموند، در آستانه شروع بازی ترکیه و گرجستان، باعث ایجاد صحنه‌هایی عجیب در سیگنال ایدونا پارک شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی ترکیه و گرجستان از دقایقی پیش در شرایط عجیب آغاز شد. بارانی سیل‌آسا و کم‌سابقه از ساعتی پیش در شهر دورتموند آغاز شده که مسئولان برگزاری مسابقه انتظارش را نداشتند.

امروز هواداران ترکیه‌ای و گرجستانی که نتوانستند بلیت تماشای مسابقه در سیگنال ایدونا پارک را تهیه کنند در فن‌زون‌های رسمی شهر دورتموند جمع شده بودند ولی باراش شدید باران باعث تعطیلی این فن‌زون‌ها شد و آنها دوان دوان به سمت هتل‌های خود رفتند.

در داخل استادیوم سیگنال ایدونا پارک هم شرایط عجیبی حکمفرما بود. تصاویری که از شدت باراش باران و وضعیت عجیب ورزشگاه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

در یکی از ویدیوهای منتشر شده از سیگنال ایدونا پارک از روی سقف طبق دوم سکوها حجم باورنکردنی‌ای آب در حال جاری شدن به سمت سکوها است. مقدار آب آنقدر زیاد است که به نظر می‌رسد یک رودخانه از بالای سکوها در حال سرازیر شدن است.

با اینکه استفاده از فناوری‌های مخصوص باعث شده آب باران روی چمن ورزشگاه آنقدرها جمع نشود ولی در حاشیه زمین چمن آب باران در حال بالا آمدن بود و تصاویری که نشان می‌دهد کارکنان ورزشگاه با جارو در حال کنار زدن آب هستند هم از عجیب‌ترین تصاویر مخابره شده امروز از شهر کلن بوده است.

باران سیل‌آسا دورتموند را غافلگیر کرد / باورنکردنی در یورو: تخلیه آب با جارودستی! (عکس) 2
باران سیل‌آسا دورتموند را غافلگیر کرد / باورنکردنی در یورو: تخلیه آب با جارودستی! (عکس) 3